روسیه: واشنگتن، زلنسکی را به مذاکره وا دارد

کد خبر: 1167962

وزارت خارجه روسیه در بیانیه‌ای اعلام کرد آمریکا برای جلوگیری از تکرار شکست تحقیر آمیز در افغانستان، بهتر است اوکراین را به مذاکره مجبور کند.

روسیه: واشنگتن، زلنسکی را به مذاکره وا دارد

وزارت خارجه روسیه در بیانیه‌ای اعلام کرد آمریکا برای جلوگیری از شکست تحقیرآمیز همانطور که در افغانستان برایش رخ داد، بهتر است ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین را وادار به مذاکره کند.

در این بیانیه آمده است: بهترین راه حل برای واشنگتن برای جلوگیری از شکست تحقیرآمیز همانطور که در افغانستان اتفاق افتاد، مجبور کردن زلنسکی به مذاکره است. واشنگتن تمایل به ایجاد هرج و مرج دارد و تمایل دارد کشور‌های اروپایی را در رویارویی آشکار با روسیه درگیر کند.

وزارت خارجه روسیه در این بیانیه با اشاره به اینکه مسکو تمایلی به رویارویی با آمریکا و ناتو ندارد اعلام کرد ارتش روسیه سلاح‌هایی را که غرب در اختیار رژیم کی‌یف قرار می‌دهند نابود می‌کند.

در این بیانیه روسیه درخصوص مصادره اموالش هشدار داد و اعلام کرد «ما به واشنگتن هشدار دادیم که مصادره اموال ما منجر به عواقب زیانبار و قطع روابط دیپلماتیک بین دو کشور خواهد شد.»

در همین حال، وزارت دفاع روسیه امروز شنبه اعلام کرد که در نتیجه عملیات تهاجمی نیرو‌های ارتش روسیه و پلیس مردمی دونتسک، شهر پسکی در این جمهوری به طور کامل آزاد شد./باشگاه خبرنگاران

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها