انصراف ورزشکار لبنانی از مسابقه برابر نماینده رژیم صهیونیستی

کد خبر: 1169293

ورزشکار لبنانی برای پرهیز از رویارویی با نماینده رژیم صهیونیستی در مسابقات جهانی هنرهای رزمی ابوظبی از مسابقه انصراف داد.

انصراف ورزشکار لبنانی از مسابقه برابر نماینده رژیم صهیونیستی

 به نقل از شبکه خبری المیادین، «شربل ابو ضاهر» رزمی کار لبنانی پس از آنکه قرعه مبارزه در برابر ورزشکاری از رژیم صهیونیستی به نامش درآمد، انصراف خود را اعلام کرد.

در حالی که بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران به ویژه در داخل سرزمین‌های اشغالی نسبت به فقدان بستر مردمی توافقنامه‌های سازش امضا شده میان برخی رژیم های عربی و رژیم صهیونیستی ابراز تردید جدی دارند، عرصه ورزش با ماندگاری قابل توجهی که در افکار عمومی دنیا دارد، می‌تواند بهترین ابزار برای ابراز عقیده افکار عمومی نسبت به موجودیت رژیم صهیونیستی به شمار رود.

پیش از این نیز «عبدالله منیاتو» رزمی کار لبنانی پس از آنکه قرعه مبارزه در برابر ورزشکاری از رژیم صهیونیستی به نامش در آمد، انصراف خود را از ادامه مسابقه اعلام کرد.

این موضوع راز خشم رسانه‌های صهیونیستی از اقدام ورزشکاران مسلمان در ممانعت از مقابله با رژیم صهیونیستی را نشان می دهد و ثابت می کند که محافل سیاسی اسرائیل باخت در برابر رقبای عرب را به رفتن به مرحله بعد این رقابت‌ها در نتیجه انصراف بازیکنان عرب ترجیح می‌دهند، چرا که برگزاری این مسابقاتی می تواند نقش قابل توجهی در رویکرد عادی سازی روابط رژیم های عربی با اسرائیل داشته باشد.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی پیشتر این اقدام ورزشکاران مسلمان و عرب را از تانک و تسلیحات نظامی خطرناک‌تر توصیف کرده بودند.

افکار عمومی کشورهای عربی برخلاف حاکمان آنها با عادی سازی و یا به عبارتی آشکارسازی روابط با رژیم صهیونیستی مخالف هستند./ایرنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها