رژیم صهیونیستی از پهپادهای مسلح در کرانه باختری استفاده می‌کند

کد خبر: 1174484

رسانه‌های رژیم صهیونیستی از پرواز پهپادهای مجهز به شلیک راکت در کرانه باختری برای اولین بار خبر دادند.

رژیم صهیونیستی از پهپادهای مسلح در کرانه باختری استفاده می‌کند

به گفته شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی، پهپادهای تهاجمی ارتش این رژیم مجهز به راکت، برای اولین بار در مناطق شمالی کرانه باختری به خصوص نابلس و جنین به پرواز درآمده‌اند.

به نوشته وبگاه دنیا الوطن، این نوع پهپادها اخیرا در عملیات‌های ارتش رژیم صهیونیستی مورد استفاده قرار گرفته‌اند، هرچند تاکنون شلیکی از سوی آن‌ها صورت نگرفته است.

شبکه ۱۲ عبری‌زبان گزارش داد که استفاده از این پهپادهای تهاجمی فقط در شرایطی که ضرورت عملیاتی دارد، صورت می‌گیرد و اینکه این مسأله نشان از تغییر تاکتیکی ارتش رژیم صهیونیستی دارد و نیروها برای استفاده از این نوع پهپادها آموزش دیده‌اند.

به ادعای منابع نظامی صهیونیستی، ارتش این رژیم قصد دارد با استفاده از این پهپادها از تلفات جانبی به هنگام ترور شخصیت‌های مقاومت جلوگیری کند.

در ادامه گزارش این شبکه آمده است: «آن‌چه که تاکنون از حیث درگیری‌ها و تنش‌ها در غزه شاهد بودیم، اکنون به شمال کرانه باختری منتقل شده و نظامیان ارتش اسرائیل با همان میزان آتش در صحنه نبرد روبه‌رو هستند.»

در این راستا یک مقام اطلاعاتی سابق رژیم صهیونیستی معتقد است که فلسطینیان به محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان بی‌اعتماد شده و جایگاه گروه‌های مقاومت فلسطین در حال تقویت است.

روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت» مصاحبه‌ای با «تامیر هایمن» رئیس پیشین اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی ترتیب داده و نظر او را درباره احتمال انتفاضه فلسطینیان جویا شد.

این مقام ارشد اطلاعاتی سابق رژیم صهیونیستی که در حال حاضر رئیس اندیشکده «بنیاد تحقیقات امنیت ملی» در فلسطین اشغالی است، هشدار داد که احتمال انتفاضه جدید در کرانه باختری، زیاد است.

به گفته او، از نظر مردم فلسطین این اعتقاد و ایده محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان درباره اینکه راه حل سیاسی با اسرائیل امکان پذیر است، شکست خورده است./فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها