خدمات‌رسانی الحشد الشعبی به زائران در مراسم اربعین

کد خبر: 1175372

فرمانده عملیات فرات مرکزی در سازمان الحشد الشعبی امروز خبر داد که طرح امنیتی این سازمان برای مراسم اربعین با موفقیت انجام شد.

خدمات‌رسانی الحشد الشعبی به زائران در مراسم اربعین

«علی الحمدانی»، فرمانده عملیات فرات مرکزی در سازمان الحشد الشعبی امروز یکشنبه تأکید کرد که طرحها و اقدامات امنیتی این ستاد، برای تأمین امنیت زائران اربعین بسیار برجسته بود.

الحمدانی در یک نشست خبری گفت: «امسال، زائران زیادی وارد کربلای معلی شدند که تعداد آنان، بیش از ۲۲ میلیون نفر بود. ۲۵ هزار نیروی رزمی و بسیجی در الحشد الشعبی به همراه ۷۳۶ خودروی نظامی الحشد، امنیت مراسم را تأمین کردند.»

وی ضمن قدردانی از فرماندهی الحشد الشعبی برای تأمین امنیت موفق زائران و اعلام موفقیت طرح امنیتی مراسم اربعین توسط این سازمان تصریح کرد، صدها خودروی خدماتی الحشد هم در چهار استان و گذرگاههای مرزی، برای زائران تدارکات فراهم می‌کردند.

پایگاه خبری الحشد الشعبی به نقل از الحمدانی گزارش داد، الحشد، ۸۵ ایستگاه سلامت در کربلا دائر کرد و بیش از ۳۵۰ روحانی در همه محورها مستقر کرد که ۱۲۵ نفر از این مبلغان، بر چهار زبان مسلط بودند.

الحمدانی با اشاره به نصب ۳۷۸ دوربین حرارتی و دید در شب در استانهای مختلف و محل تردد زائران ، خبر داد که الحشد الشعبی همچنین ۲۰ یگان خنثی‌سازی مواد منفجره و ۱۴ ستاد سیار دایر کرده بود.

وی با اشاره به اینکه ۱۴ مقر الحشد هم خدمات اینترنتی و تماسهای خارجی و داخلی رایگان در منطقه فرات مرکزی، سامراء، کاظمین و گذرگاههای مرزی ارائه دادند، گفت که در جریان مراسم اربعین، ۲۳۵ هزار و ۸۹۴ مکالمه داخلی و خارجی انجام شد.

این فرمانده الحشد با بیان اینکه بیش از ۱۰۰ تانکر آب و ۱۱۰ کامیون حامل یخ، هم در کربلا، نجف اشرف و بابل به زائران خدمات‌رسانی کردند، در پایان خاطر نشان کرد، نباید نقش مهم روابط عمومی برای تسهیل ورود زائران را ندیده گرفت و از همه موکبها و کسانی که در طرحهای امنیتی و خدماتی در این مراسم میلیون نقشی داشتند، تشکر کرد./فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها