اعتراف مسئولان صهیونیست: ترور بی فایده است

کد خبر: 1181650

برخی مسئولان امنیتی رژیم صهیونیستی اذعان کردند که ترور "تامر الکیلانی" از فرماندهان گروه مبارز فلسطینی "عرین الاسود" بی فایده است و این گروه را از اقدامات خود باز نمی دارد و اعضای آن مصمم به انتقام هستند.

اعتراف مسئولان صهیونیست: ترور بی فایده است

شبکه صهیونیستی "کان" به نقل از برخی مسئولان امنیتی صهیونیستی اعلام کرد که ترور اخیر تامر الکیلانی در شهر نابلس در کرانه باختری رود اردن، دشواری فعالیت نیروهای رژیم اسرائیل در این شهر را بیشتر می کند.

این مسئولان صهیونیستی از طریق برخی گفت وگو های اطلاعاتی به این نتیجه رسیدند که ترور الکیلانی گروه عرین الاسود را از اقدامات خود باز نمی دارد و اعضای این گروه مصصم به عملیات انتقامی هستند.

این مسئولان تاکید کردند: اعضای گروه عرین الاسود به دنبال انجام عملیات انتقامی هستند و از مرگ در این راه نمی هراسند.

به گفته این شبکه صهیونیستی، ترور تامر الکیلانی یک اقدام تنش زا از سوی دستگاه های امنیتی رژیم صهیونیستی علیه گروه های فلسطینی به شمار می رود.

برپایه این گزراش، رژیم صهیونیستی طی ماه اخیر مسئولیت مقابله با گروه مقاومت عرین الاسود را به دستگاههای امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین داده است اما این دستگاه ها طی این مدت تنها یک یا دو عملیات بازداشت علیه این گروه انجام داده اند.

رژیم صهیونیستی در پیامی به تشکیلات خودگردان فلسطین با اشاره به اینکه "شما قادر به مقابله با این گروه نیستید"، گفته است: اگر بیدار نشوید و با گروه عرین الاسود مقابله نکنید، وضعیت این گونه خواهد بود.

پیش از این گروه مبارز "عرین الاسود" در واکنش به ترور "تامر الکیلانی" از فرماندگان این گروه توسط صهیونیست‌ها، تل‌آویو را به انجام یک اقدام امنیتی تهدید کرد.

در بیانیه گروه مبارز عرین الاسود آمده است: تفنگ‌های عرین الاسود مثل صحرای نقب (در جنوب فلسطین اشغالی) تشنه هستند، پس صبر کنید و ببینید که ما از بالای زمین و از زیر زمین به آتشفشانی از خشم تبدیل شده‌ایم. ما را دنبال کنید که در حال آماده کردن یک رویداد و اتفاق از جنس زبانه آتش هستیم. درحال حاضر همه جا را محاصره کنید و لگام هواپیماها و جاسوسان‌تان را رها کنید.

این گروه افزود: وای، وای، وای و وای از یک حادثه امنیتی که نزدیک شده است و وای بر شما زمانی که عرین الاسود قبل از طلوع آفتاب توییت کند که «این یک بیانیه مختصر است، این یک بیانیه مختصر است».

تامر الکیلانی دو روز پیش از فرماندهان عرین الاسود توسط صهیونیست‌ها و هنگام عبور از کنار یک دستگاه موتورسیکلت بمب گذاری شده در کرانه باختری به شهادت رسید.

گروه مبارز عرین الاسود که به تازگی و به دنبال تداوم تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی ها اعلام وجود کرده است، طی هفته های گذشته با انجام عملیات علیه نظامیان صهیونیست و همچنین شهرک‌نشینان تندرو، مقامات تل آویو را به ستوه آورده است.

ایرنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها