چرا«لاپید» سفرش به مصر لغو را لغو کرد؟

کد خبر: 1183621

منابع رسانه‌ای در فلسطین اشغالی خبر دادند که یائیر لاپید نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به دلیل نتایج انتخابات، سفر هفته آینده خود به مصر را لغو کرد.

چرا«لاپید» سفرش به مصر لغو را لغو کرد؟

 در شرایطی که خبرهای رسانه‌های رژیم صهیونیستی از پیشتازی بنیامین نتانیاهو در انتخابات حکایت دارد، نخست‌وزیر کنونی این رژیم سفر از قبل برنامه ریزی شده خود به شرم الشیخ مصر را لغو کرده است.

«کان نیوز» و دیگر منابع رسانه‌ای در فلسطین اشغالی خبر دادند که یائیر لاپید نخست‌وزیر این رژیم که قرار بود هفته آینده برای شرکت در یک کنفرانس بین‌المللی با موضوع آب و هوا به شرم الشیخ مصر برود، این سفر را لغو کرده است.

طبق گزارش‌های منابع رسانه‌ای در فلسطین اشغالی، یک مقام و منبع مطلع رژیم صهیونیستی ضمن تایید خبر لغو سفر یائیر لاپید به مصر این اقدام نخست‌وزیر فعلی رژیم صهیونیستی را به نتایج انتخابات و پیشتازی بنیامین نتانیاهو مرتبط دانست.

بنا بر روایت رسانه‌های رژیم صهیونیستی، دفتر یائیر لاپید اعلام کرد که ریاست هیات اعزامی از تل‌آویو به این کنفرانس در شرم الشیخ را «اسحاق هرتزوگ» رئیس‌ رژیم صهیونیستی برعهده می‌گیرد.

لغو سفر یائیر لاپید نخست‌وزیر فعلی رژیم صهیونیستی به مصر در شرایطی انجام شده که بنا بر گزارش‌های رسانه‌های صهیونیست، یائیر لاپید در انتخابات از بنیامین نتانیاهو شکست سختی خورده است.

روزنامه «تایمز اسرائیل» ساعت ۱۵:۱۵ بعد از ظهر چهارشنبه (امروز به وقت تهران) در گزارش خود نوشت: «همه نشانه‌ها از پیروزی مستحکم بنیامین نتانیاهو رهبر اپوزیسیون و طیف متحد احزاب راستگرا و مذهبی او حکایت دارد».

این رسانه رژیم صهیونیستی در گزارش خود خبر داده است: «با شمارش حدود ۸۵ درصد آرا نشان می‌دهد که طیف احزاب وفادار به نتانیاهو ۶۵ کرسی از ۱۲۰ کرسی کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) را برنده می‌شوند».

در صورت رسمی و نهایی شدن کسب ۶۵ کرسی از سوی نتانیاهو و حامیانش، او می‌تواند با توجه به کسب اکثریت مورد نیاز در پارلمان، کابینه بعدی رژیم صهیونیستی را تشکیل دهد و به کابینه یائیر لاپید و احزاب متحد او پایان دهد./فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها