واکنش لاپید به پیروزی نتانیاهو

کد خبر: 1183944

لاپید خطاب به نتانیاهو: "اسرائیل" بالاتر از همه ملاحظات سیاسی است لاپید خطاب به نتانیاهو: "اسرائیل" بالاتر از همه ملاحظات سیاسی است پس از پیروزی نتانیاهو در انتخابات پارلمانی، نخست وزیر رژیم صهیونیستی خطاب به وی تاکید کرد، این رژیم بالاتر از همه ملاحظات سیاسی است. به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری سما، دفتر یائیر لاپید، نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد، وی در اولین تماس تلفنی خود با بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسبق این رژیم پس از برگزاری انتخابات پارلمانی، پیروزی وی را در این انتخابات تبریک گفت و خاطرنشان کرد که دستورات لازم را برای انتقال منظم قدرت صادر کرده است. لاپید گفت: دولت اسرائیل بالاتر از همه ملاحظات سیاسی است. برای نتانیاهو به خاطر مردم و خود اسرائیل آرزوی موفقیت می‌کنم. کمیته انتخابات رژیم صهیونیستی با اعلام نتایج نهایی بیست و پنجمین دوره انتخابات کِنست (پارلمان این رژیم) پیروزی ائتلاف بنیامین نتانیاهو را تایید کرد.

واکنش لاپید به پیروزی نتانیاهو

پس از پیروزی نتانیاهو در انتخابات پارلمانی، نخست وزیر رژیم صهیونیستی خطاب به وی تاکید کرد، این رژیم بالاتر از همه ملاحظات سیاسی است.

به نقل از خبرگزاری سما، دفتر یائیر لاپید، نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد، وی در اولین تماس تلفنی خود با بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسبق این رژیم پس از برگزاری انتخابات پارلمانی، پیروزی وی را در این انتخابات تبریک گفت و خاطرنشان کرد که دستورات لازم را برای انتقال منظم قدرت صادر کرده است.

لاپید گفت: دولت اسرائیل بالاتر از همه ملاحظات سیاسی است. برای نتانیاهو به خاطر مردم و خود اسرائیل آرزوی موفقیت می‌کنم.

کمیته انتخابات رژیم صهیونیستی با اعلام نتایج نهایی بیست و پنجمین دوره انتخابات کِنست (پارلمان این رژیم) پیروزی ائتلاف بنیامین نتانیاهو را تایید کرد./ایسنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها