اعتراف عجیب رسانه اسرائیلی | قطع تماس‌ها میان لاپید و گانتس

کد خبر: 1184974

ارتش رژیم صهیونیستی خود را برای سقوط هزاران موشک در هر نبردی در آینده آماده می‌کند.

اعتراف عجیب رسانه اسرائیلی | قطع تماس‌ها میان لاپید و گانتس

خبرنگار مسائل نظامی شبکه 14 رژیم صهیونیستی در گزارشی اعلام کرد، مرزهای شمال (فلسطین اشغالی) چه با سوریه و چه با لبنان همچنان خطری بالقوه برای اسرائیل به شمار می‌رود.

به گزارش خبرنگار این شبکه عبری زبان، در اتاق‌های در بسته موسسه امنیتی این اعتقاد وجود دارد که بزرگترین خطر تهدید کننده فعلی اسرائیل، هزاران موشکی است که پیش بینی می‌شود، بر سر آن فرود آمده و خسارات زیادی را به همراه آورد.

کارشناسان به این رسانه خبر دادند، این احتمال قوی وجود دارد که در صورت ورود حزب الله به جنگ، جبهه سوریه نیز در این جنگ مشارکت داشته باشد./تسنیم

 تشدید تنش در صحنه سیاسی رژیم صهیونیستی؛ قطع تماس‌ها میان لاپید و گانتس

بنی گانتس در حالی امروز توسط خبرنگاران حوزه وزارت جنگ رژیم صهیونیستی تودیع شد که اخبار رسانه‌های صهیونیست از شکرآب شدن روابط گانتس و لاپید سخن می‌گویند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم شبکه 11 تلویزیون رژیم صهیونیستی (کان) در خبری فاش کرد از زمان شمارش آرای کنست(پارلمان) و ثبت شکست ائتلاف لاپید ـ گانتس، این دو دیگر با هم هیچ تماسی نداشته‌اند.

به گزارش این شبکه تلویزیونی سراسری در رژیم صهیونیستی، از زمان اعلام شکست ائتلاف حاکم در انتخابات کنست دیگر هیچ تماسی بین لاپید و گانتس صورت نگرفته است.

در ادامه این گزارش آمده است، لاپید بعد از آنکه با 51 کرسی از ائتلاف نتانیاهو (64 کرسی) شکست خورد، تمام تماس‌های خود را با رهبران احزاب ائتلاف انتخاباتی‌اش قطع کرد و هر طرفی دیگری را عامل این شکست معرفی می‌کند.

از سوی دیگر مسئولین احزاب ائتلاف حاکم، انتقادات شدید خود را متوجه لاپید کرده و او را به ناکارامدی در مدیریت برنامه‌های تبلیغات انتخاباتی متهم کردند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها