تخریب یک مدرسه در کرانه باختری توسط صهیونیست ها

کد خبر: 1188174

منابع خبری اعلام کردند که ارتش رژیم موقت صهیونیستی یک مدرسه را در کرانه باختری اشغالی تخریب کرده است.

تخریب یک مدرسه در کرانه باختری توسط صهیونیست ها

منابع خبری اعلام کردند که ارتش رژیم موقت صهیونیستی یک مدرسه را در کرانه باختری اشغالی تخریب کرده است.

ارتش رژیم موقت صهیونیستی در ادامه اقدامات ضد انسانی خود روز چهارشنبه یک مدرسه را در کرانه باختری اشغالی تخریب کرد.

به گزارش وبگاه «العربی» این اقدام ارتش رژیم موقت صهیونیستی پس از حکم یک دادگاه صهیونیستی صورت گرفت. در جریان این حادثه، دانش‌آموزان مدرسه در کلاس‌ها حضور داشتند و نیروهای صهیونیستی قبل از تخریب وارد این مکان آموزشی شده و دانش آموزان را خارج ساختند.  

فیلم‌های منتشر شده نشان می‌دهد که یک دستگاه  بولدوزر در حال تخریب این ساختمان آموزشی است. ارتش رژیم موقت صهیونیستی تاکنون هیچ اظهار نظری در این زمینه نکرده است.

 دادگاه عالی رژیم اسرائیل در ماه مه علیه خانواده‌های ساکن در این منطقه حکم صادر کرد. این حکم، مسیر را برای آواره شدن نزدیک به ۱۰۰۰ نفر هموار کرد. گروه‌های حقوق بشری اعلام کردند که رژیم اسرائیل از زمان صدور این حکم در حال تخریب ساختمان‌های این منطقه بوده و مدرسه مذکور آخرین مورد تخریب شده است.

در تحولی دیگر، وزارت بهداشت فلسطین نیز  اعلام کرد که  نظامیان صهیونیست در جریان یورش به شهر جنین با تیراندازی به سمت فلسطینیان یک جوان را به شهادت رساندند.

در بیانیه وزارت بهداشت فلسطین آمده است که یک جوان به نام «محمود السعدی» که از ناحیه شکم مورد اصابت گلوله نظامیان صهیونیست قرار گرفته بود، به شهادت رسید.

منابع محلی و امنیتی گزارش دادند که نیروهای اشغالگر به شهر جنین یورش برده و تک‌تیراندازان در پشت بام خانه‌ها مستقر شده و منزل «راتب البالی» را محاصره و او را بازداشت کردند.

همچنین درگیری بین جوانان و نظامیان صهیونیست به وقوع پیوست و نظامیان رژیم صهیونیستی یک آمبولانس را هدف قرار داده و از نزدیک شدن خبرنگاران به این منطقه جلوگیری کردند.

طی چند ماه اخیر یورش‌های نظامیان صهیونیست به شهرهای کرانه باختری و بازداشت و به شهادت رساندن فلسطینیان شدت گرفته است./فارس

 افزایش شمار مجروحان انفجار در قدس اشغالی

رسانه‌های عبری گزارش دادند که شمار مجروحان بمب‌گذاری امروز در قدس اشغالی به 47 نفر رسیده و حال سه صهیونیست وخیم است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، شبکه عبری‌زبان «کان»، شامگاه امروز (چهارشنبه)، خبر داد که شمار مجروحان در پی انفجارهای صبح امروز در قدس اشغالی به بیش از ۴۵ نفر رسیده است.

بنا بر این گزارش، در پی دو انفجاری که امروز در قدس اشغالی به وقوع پیوست، یک صهیونیست هلاک شد و ۴۷ نفر مجروح شده‌اند.کان در ادامه همچنین اشاره کرد که ۲۳ نفر از این مجروحان همچنان در بیمارستان بستری هستند و حال سه نفر از آن‌ها وخیم است.

منابع عبری، صبح امروز، از وقوع دو انفجار در قدس اشغالی و زخمی شدن بیش از ۲۰ صهیونیست و هلاکت یک نفر دیگر خبر دادند. در پی این انفجار، «یائیر لاپید» نخست‌وزیر موقت رژیم صهیونیستی به منظور ارزیابی وضعیت دستور برگزاری نشستی فوق‌العاده را صادر کرد.

«بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به همراه معاون رئیس ستاد ارتش و رؤسای بخش عملیات، اطلاعات، بخش‌های سیاسی-امنیتی در وزارت جنگ و هماهنگ‌کننده عملیات‌های پلیس نیز به این جلسه فراخوانده شدند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز دو انفجار مذکور در قدس را برنامه‌ریزی‌شده خواندند و در عین حال خاطر نشان کردند این عملیات چندجانبه بوده چراکه بعید به نظر می رسد این اقدامات توسط یک نفر به اجرا درآمده باشد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها