انگلیس: موشک های دوربرد روسیه رو به پایان است!

کد خبر: 1188603

واحد اطلاعات نظامی وزارت دفاع انگلیس از تغییر در سیستم برخی موشک های کروز روسیه خبر داد.

انگلیس: موشک های دوربرد روسیه رو به پایان است!

واحد اطلاعات نظامی وزارت دفاع انگلیس از تغییر در سیستم برخی موشک های کروز روسیه خبر داد.

به نقل از رویترز، واحد اطلاعات نظامی وزارت دفاع انگلیس اعلام کردند: بنا به بقایای موشک های روسی یافته شده در اوکراین، موشک های کروز روسیه احتمالاً فاقد کلاهک هسته ای هستند.

واحد اطلاعات نظامی وزارت دفاع انگلیس امروز شنبه اعلام کرد که روسیه احتمالاً کلاهک های هسته ای را از موشک های کروز هسته ای قدیمی خود حذف کرده است و مهمات غیرمسلح به کلاهک هسته ای را به سمت اوکراین شلیک می کند.

واحد اطلاعات نظامی وزارت دفاع انگلیس در گزارش خود در این باره با استناد به تصاویر گرفته شده از بقایای یک موشک کروز روسی که به سمت اوکراین پرتاب شده، اعلام کرد که به نظر می رسد این موشک های کروز در دهه ۱۹۸۰ به عنوان یک سیستم انتقال هسته ای طراحی شده اند و به احتمال فراوان کلاهک های هسته ای از آنها حذف شده است.

در گزارش واحد اطلاعات نظامی وزارت دفاع انگلیس تاکید می شود که سیستم این موشک ها از طریق انرژی جنبشی و سوخت مصرف نشده موشک می تواند کار کند.

در پیام توئیتری واحد اطلاعات نظامی وزارت دفاع انگلیس آمده است: بعید به نظر می رسد که با چنین تغییراتی دراین نوع موشک ها، آنها بتوانند به اثرات قابل توجهی علیه اهداف مورد نظر دست یابد. هدف روسیه از تغییر در موشک های کروز هرچه که باشد، این تغییر حکایت از کاهش موجودی موشک‌های دوربرد روسیه را در نبرد با اوکراین دارد./مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها