فوری| هک سرور مرکزی قطارهای اسرائیل

کد خبر: 1188646

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد به دلیل توقف سرور مرکزی قطارهای اسرائیل، حرکت تمامی قطارها تا ساعت ۹ شب به حال تعلیق در آمد.

فوری| هک سرور مرکزی قطارهای اسرائیل

گروه عبری تسنیم:شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد به دلیل توقف سرور مرکزی قطارهای اسرائیل، حرکت تمامی قطارها تا ساعت ۹ شب به حال تعلیق در آمد.

با وجود آن که رسانه‌های صهیونیست رسما به هک شدن این سرور اعتراف نکردند اما شواهد و قراین دال بر هک شدن آن دارد به ویژه که برخی از رسانه‌ها از احتمال توقف قطارها تا صبح فردا سخن می‌گویند.

منابع خبری شنبه شب از هک سامانه مرکزی قطار رژیم صهیونیستی و تعدادی از پایگاه‌های اینترنتی این رژیم خبر دادند.

به گزارش ایرنا از المنار لبنان، رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش کردند که اشکال فنی غیر عادی در سرور مرکزی قطارهای این رژیم به وجود آمده است.

بنابر گزارش برخی از رسانه‌ها، سرور مرکزی قطارهای رژیم صهیونیستی توسط هکرها هک شده است.

بر اساس این گزارش، به دلیل توقف سرور مرکزی قطارهای اسرائیل، حرکت تمامی قطارها تا ساعت ۹ شب به حال تعلیق در آمده است و گفته شده احتمالا تا صبح فردا (یکشنبه) مشکل فنی به وجود آمده بر طرف نشود.

از سوی دیگر روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت نیز نوشته است که مجموعه هکری به نام Black Magic ‌پایگاه‌های اینترنتی متعددی را در اسرائیل هک کرده و صفحات اصلی این سایت‌ها را از دسترس خارج کرده است.

حدود دو هفته پیش نیز منابع رسانه‌ای از حمله سایبری گسترده علیه شرکت سازنده مترو تل‌آویو که هنوز تکمیل نشده، خبر داده بودند.

زیرساخت‌های مختلف نظامی، امنیتی، اقتصادی و مراکز و تاسیسات حیاتی رژیم صهیونیستی به ویژه در طول ماه‌های اخیر بارها هدف حملات سایبری قرار گرفته است.

سرور مرکزی کنترل قطارهای اسرائیل از مدار خارج شد

به دلیل از مدار خارج شدن سرور مرکزی قطارهای اسرائیل حرکت تمام قطارها حداقل تا ساعت ۹ شب شنبه به تعلیق در آمده است.

شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی هم از سردرگمی مهندسان قطارهای اسرائیل سخن گفته و خبر داد: مهندسان قطار اسرائیل در حال مشورت با تمامی همکاران خود در سرتاسر جهان هستند تا بتوانند اختلال به وجود آمده را در اسرع وقت کشف و برطرف کنند.

این رسانه به نقل از شرکت قطارهای اسرائیل توصیه کرد مردم تا اطلاع ثانوی از وسائط نقلیه جایگزین برای نقل و انتقال خود استفاده کنند.

معاریو هم در گزارشی اعلام کرد، این اختلال کاملا غیر عادی بوده و سرور مرکزی هدایت کننده قطارها به طور کامل از دسترس خارج شده است، همین امر هم باعث شد تا مسئولین اجازه حرکت قطارها را تا اطلاع ثانوی ندهند، در حالی که امکان تمدید توقف حرکت قطارها برای فردا هم وجود دارد.

اسرائیل: اتاق کنترل تمامی قطارها از کار افتاد

مسئولان رژیم صهیونیستی می‌گویند: سرور ازکارافتاده مسئولیت حفظ امنیت حرکت قطارها را دارد و در واقع اتاق کنترل حرکت تمامی قطارها محسوب می‌شود.

رسانه‌های عبری‌زبان هم بدون اشاره به احتمال حمله سایبری از هرج‌ومرج و اختلال بزرگ در حرکت قطارها در تمام اسرائیل سخن می‌گویند

هک سایت‌های اسرائیل توسط گروه «بلک مجیک»

منابع عبری اعلام کردند مجموعه هکری Black Magic ‌ پایگاه‌های اینترنتی متعددی را در اسراییل هک کرده و صفحات اصلی این سایت‌ها را از دسترس خارج کرده است و صفحات مربوط به پنج هزار اسرائیلی را تخریب و به جای آن تبلیغات خود را قرار دادند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها