رژیم صهیونیستی به قتل دختر فلسطینی زسما اعتراف کرد

کد خبر: 1191843

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی رسما به قتل دختر نوجوان فلسطینی در جنین اعتراف کرد

رژیم صهیونیستی به قتل دختر فلسطینی زسما اعتراف کرد

 سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی با وقاحت تمام اعتراف کرد، جنی زکارنه دختر نوجان فلسطینی به ضرب گلوله یک تک تیرانداز زبده ارتش اسرائیل که بر روی پشت بام یکی از ساختمان‌ها مستقر بود، کشته شده است

منطقه جنین و دیگر مناطق فلسطین اشغالی بارها شاهد جنایت مشابهی از سوی نظامیان صهیونیست بوده‌اندکه نمونه بارز آن به شهادت رساندن شیرین ابو عاقله خبرنگار شبکه الجزیره بود./تسنیم

 اقدام عجیب پلیس رژیم صهیونیستی در واکنش به سرقت سلاح در پایگاه‌های ارتش

به دلیل گسترش بسیار زیاد و غیر قابل کنترل بزهکاری در داخل پایگاه‌های اسرائیلی ازجمله سرقت سلاح، پلیس اسرائیل داخل این پایگاه‌ها کلانتری ایجاد می‌کند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، روتر نت در گزارشی در این رابطه نوشت: با توجه به افزایش روز افزون بزهکاری درون پایگاه‌های ارتش اسرائیل برای اولین بار در تاریخ این رژیم یک مرکز پلیس داخل پایگاه آموزشی در نقب ایجاد می‌کند.

به گفته پلیس اولین مرکز انتظامی از نوع خود روز یک شنبه (دیروز) کار خود را آغاز کرده و موظف به اجرای قانون در پایگاه است.

به نوشته این رسانه عبری زبان، پایگاه مذکور یکی از مراکزی است که سرقت به ویژه سرقت سلاح از آن به شکل گسترده‌ای روج داشته و از این پس نیروهای پلیس مامور مقابله با این پدیده در پایگاه مذکور خواهند بود.

یک افسر بلندپایه در این پایگاه که "تسالیم" نام دارد به روزنامه یدیعوت احارانوت هم خبر داد، نتایج تحقیقات ما در رابطه با آتش سوزی  که دو روز پیش در داخل پایگاه به وقوع پویسته بود، نشان داد، برخی از نظامیان در حال کشت ماریجوانا در این منطقه از پایگاه بودند، در حالی که دو هفته قبل از آن  نیز خودروی یکی از نظامیان احتیاط از داخل پارکینگ پایگاه به سرقت رفت.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها