رژیم صهیونیستی آب آشامیدنی ۱۲۰۰ فلسطینی را قطع کرد

کد خبر: 1192374

منابع خبری اعلام کردند که رژیم صهیونیستی آب آشامیدنی یک هزار و ۲۰۰ فلسطینی را در منطقه‌ای در کرانه باختری را قطع کرد.

 رژیم صهیونیستی آب آشامیدنی ۱۲۰۰ فلسطینی را قطع کرد

نظامیان اشغالگر صهیونیستی عصر چهارشنبه تنها خط آبرسانی ساکنان منطقه «نبع العوجا» در شمال «اریحا» را قطع کردند.

ساکنان محلی اعلام کردند که نظامیان اشغالگر صهیونیستی با یورش به محله نبع العوجا تنها خط آبرسانی که آب آشامیدنی 1200  فلسطینی را تامین می‌کرد  را با جوش دادن ورقه‌های پولادی و پرکردن آن با سنگ، بستند که خانواده‌ها را از آب آشامیدنی محروم کردند.

«حسن ملیحات» دیده بان سازمان دفاع از حقوق بادیه نشینان «البیدر» اعلام کرد: ساکنان نبع العوجا یکی از بزرگترین اجتماعات بادیه نشین در کرانه باختری  هستند  و شهروندان این منطقه مورد تجاوزهای مکرر اشغالگران و شهرک نشینان با هدف سرقت آب و کنترل زمین به نفع پروژه های شهرک سازی قرار می‌گیرند.

از سوی دیگر اشغالگران فلسطینی اوایل روز چهارشنبه با بولدوزرهایی یک تأسیسات کشاورزی در روستای «حوسان» در منطقه «بیت لحم» را تخریب کردند، در حالی که شهرک نشین صهیونیست  به حملات خود علیه فلسطینیان در مناطق مختلف کرانه باختری به ویژه در منطقه نابلس ادامه دادند.

نیروهای اشغالگر به منطقه «عین البلد» در روستای حوسان یورش بردند و یک واحد کشاورزی متعلق به یک  خانواده  فلسطینی را به بهانه نداشتن مجوز تخریب کردند.

نهادهای فلسطینی همواره خواستار حمایت بین‌المللی از ملت مظلوم فلسطین شده و از دادگاه بین‌المللی کیفری خواسته‌اند تا تحقیقات درباره جنایات رژیم صهیونیستی را هرچه سریع تر آغاز کند.

میلیون‌ها فلسطینی ده‌ها سال است که تحت شرایط نظامی زندگی می‌کنند و هر روز شاهد نقض حقوق اولیه خودشان هستند.

جامعه بین‌المللی همچنان در قبال بازداشت اداری و دیگر اقدامات آپارتایدی رژیم صهیونیستی سکوت می‌کند و این به منزله چراغ سبز برای ادامه اشغال سرزمین‌های فلسطینی و نقض حقوق فلسطینیان است.

تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها