مسکو: آفریقای مرکزی درباره ترور مدیر مرکز فرهنگی روسیه تحقیق کند

کد خبر: 1193001

مسکو: آفریقای مرکزی درباره ترور مدیر مرکز فرهنگی روسیه تحقیق کند آفریقای مرکزی درباره ترور مدیر مرکز فرهنگی روسیه تحقیق کند سفارت روسیه در آفریقای مرکزی در بیانیه ای اعلام کرد: آفریقای مرکزی تحقیقات فوری و جامعی درباره ترور مدیر مرکز فرهنگی روسیه انجام دهد. به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، مسکو با ارسال نامه ای به وزارت امور خارجه آفریقای مرکزی خواستار انجام تحقیقات فوری و جامع درباره تلاش برای ترور مدیر مرکز فرهنگی روسیه در این کشور شد. سفارت روسیه در این بیانیه اعلام کرد: وضعیت سلامتی مدیر مرکز فرهنگی روسیه پس از سوء قصد نافرجام پایدار اما وخیم است و نیاز به ورود اضطراری به مسکو دارد. به گزارش شبکه تلویزیونی یورو نیوز، رئیس یک گروه روسی پیشتر فرانسه را به تلاش برای ترور رئیس دفتر نمایندگی فرهنگی روسیه در جمهوری آفریقای مرکزی متهم کرد که روز جمعه پس از باز کردن یک بسته پُستی حاوی بمب به بیمارستان منتقل شد. سخنگوی سفارت روسیه در این کشور آفریقایی نیز در پی وقوع این حادثه گفته بود که «دمیتری سیتی» (Dmitry Syt) رئیس «خانه روسیه» بر اثر انفجار یک بسته از طرف یک فرستنده ناشناس، آسیب جدی دیده است. بر اساس اعلام سفارت روسیه، «دمیتری سیتی» روز جمعه و پس از بروز این حادثه به بیمارستانی در «بانگی» پایتخت آفریقای مرکزی منتقل شد. تا کنون اطلاعات و اخبار بیشتری در این باره منتشر نشده است.

مسکو: آفریقای مرکزی درباره ترور مدیر مرکز فرهنگی روسیه تحقیق کند

سفارت روسیه در آفریقای مرکزی در بیانیه ای اعلام کرد: آفریقای مرکزی تحقیقات فوری و جامعی درباره ترور مدیر مرکز فرهنگی روسیه انجام دهد.

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، مسکو با ارسال نامه ای به وزارت امور خارجه آفریقای مرکزی خواستار انجام تحقیقات فوری و جامع درباره تلاش برای ترور مدیر مرکز فرهنگی روسیه در این کشور شد.

سفارت روسیه در این بیانیه اعلام کرد: وضعیت سلامتی مدیر مرکز فرهنگی روسیه پس از سوء قصد نافرجام پایدار اما وخیم است و نیاز به ورود اضطراری به مسکو دارد.

به گزارش شبکه تلویزیونی یورو نیوز، رئیس یک گروه روسی پیشتر فرانسه را به تلاش برای ترور رئیس دفتر نمایندگی فرهنگی روسیه در جمهوری آفریقای مرکزی متهم کرد که روز جمعه پس از باز کردن یک بسته پُستی حاوی بمب به بیمارستان منتقل شد.

سخنگوی سفارت روسیه در این کشور آفریقایی نیز در پی وقوع این حادثه گفته بود که «دمیتری سیتی» (Dmitry Syt) رئیس «خانه روسیه» بر اثر انفجار یک بسته از طرف یک فرستنده ناشناس، آسیب جدی دیده است.

بر اساس اعلام سفارت روسیه، «دمیتری سیتی» روز جمعه و پس از بروز این حادثه به بیمارستانی در «بانگی» پایتخت آفریقای مرکزی منتقل شد.

تا کنون اطلاعات و اخبار بیشتری در این باره منتشر نشده است./مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها