حمله تروریستی در دیرالزور سوریه

کد خبر: 1195406

خبرگزاری سوریه از حمله تروریستی طی امروز، جمعه در دیرالزور خبر داد که ۱۰ کشته و تعدادی زخمی برجای گذاشت.

حمله تروریستی در دیرالزور سوریه

خبرگزاری سوریه از حمله تروریستی طی امروز، جمعه در دیرالزور خبر داد که ۱۰ کشته و تعدادی زخمی برجای گذاشت.

خبرنگار خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، گزارش داد، بر اثر حمله تروریستی که سه اتوبوس حامل کارگران میدان نفتی التیم در دیرالزور در شمال سوریه را هدف گرفت، ۱۰ کارگر کشته و دو تن دیگر زخمی شدند.

همچنین العربیه به نقل از دیده بان حقوق بشر سوریه که وابسته به مخالفان است، گزارش داد، این حمله قبل از اینکه عناصر داعش اقدام به تیراندازی به خودروها کنند، با انفجار بمب‌هایی در مسیر اتوبوس‌ها آغاز شد.

این در حالی است که مهندس بسام طعمه، وزیر نفت و منابع طبیعی سوریه گفت: ملت سوریه از بحران نفت رنج می‌برند و اشغالگران آمریکا از طریق ابزارها و گروه‌های تروریستی خود می‌خواهند بخش نفط که قسمت اندکی از نیازهای مردم را تامین می‌کند، قطع کنند. از این رو به این جنایت علنی علیه خودروهای حامل نیروهای کارگر در میدان نفتی التیم در شرکت فرات دست زدند.

او گفت، ۱۰ کارگر کشته و چهار تن در نزدیکی چاه نفت در دیرالزور زخمی شدند.

داعش بعضا دست به حملاتی علیه پایگاه‌ها و تجهیزات نظامی در منطقه بادیه می‌زند که بین دو استان حمص در مرکز و دیرالزور در مرزهای مشترک با عراق قرار دارد. این منطقه تبدیل به مخفیگاه داعش از زمان سقوطش در مارس ۲۰۱۹ شده است./ایسنا

۱۰ کارگر جان باختند

در حمله تروریستی به ۳ دستگاه اتوبوس حامل کارگران در میدان نفتی «التیم» در دیرالزور، ۱۰ کارگر جان باختند و دو نفر هم زخمی شدند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها