اولین هشدار ویدئویی حزب الله به نتانیاهو

کد خبر: 1196001

سرویس رسانه‌ای حزب الله لبنان با انتشار یک فایل ویدئویی، شکست دیوار حائل صهیونیستی و حمله به شهرکهای اسرائیلی در فلسطین اشغالی را شبیه‌سازی کرده است.

 اولین هشدار ویدئویی حزب الله به نتانیاهو

سرویس رسانه‌ای حزب الله لبنان شامگاه امروز یکشنبه ویدئویی منتشر کرد که در آن عبور از دیوار حائل رژیم موقت صهیونیستی شبیه‌سازی شده است.

پایگاه خبری العهد لبنان این ویدئو را منتشر کرد که عنوان آن، «قادرون... سنعبر» (می‌توانیم و عبور خواهیم کرد) است. در این فایل، عملیات ورود نیروهای حزب الله به شهرکهای صهیونیستی الجلیل اشغالی به تصویر کشیده شده است.

منابع رسانه‌ای مقاومت تأکید کرد که این فایل چند ساعت پس از تشکیل کابینه جدید صهیونیستی به ریاست بنیامین نتانیاهو منتشر شده و به عنوان پیامی برای وی و کابینه این رژیم است.

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی گزارش داد که انتشار این فایل از سوی حزب الله، پیام تهدیدی برای رژیم صهیونیستی است. این شبکه تأکید کرد که حزب الله با این فیلم، توانمندی نیروهای خود را برای نفوذ در دیوار حائل و حمله به اراضی فلسطین اشغالی به تصویر کشیده است.

کابینه جدید رژیم صهیونیستی روز پنجشنبه (۲۹ دسامبر) به ریاست بنیامین نتانیاهو رئیس حزب لیکود، سوگند یاد کرد. یک روز بعد از تشکیل این کابینه و به دستور نتانیاهو، نظامیان رژیم کودک‌کش صهیونیستی، با مردم فلسطین در چند منطقه کرانه باختری از جمله در نابلس درگیر شدند.

این عملیات نظامی چند ساعت پس از آن شروع شد که کابینه جدید اسرائیل تشکیل شد و آن را افراطی‌ترین کابینه به ریاست بنیامین نتانیاهو [طی سالهای گذشته] می‌دانند چرا که از طریق ائتلاف با راستگرایان دینی تلاش می‌کند قوانین نژادپرستانه را علیه فلسطینی‌ها اجرا کند./سرویس رسانه‌ای حزب الله لبنان با انتشار یک فایل ویدئویی، شکست دیوار حائل صهیونیستی و حمله به شهرکهای اسرائیلی در فلسطین اشغالی را شبیه‌سازی کرده است.سرویس رسانه‌ای حزب الله لبنان با انتشار یک فایل ویدئویی، شکست دیوار حائل صهیونیستی و حمله به شهرکهای اسرائیلی در فلسطین اشغالی را شبیه‌سازی کرده است.فارس

حجم ویدیو: 10.19M | مدت زمان ویدیو: 00:02:13 دانلود ویدیو
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها