یاوه گوئی های وزیر صهیونیست درباره ایران

کد خبر: 1198438

یک وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد که سیاست این رژیم علیه ایران، چشم انداز صلح بین کشورهای عربی و تل آویو را گسترش می‌دهد.

یاوه گوئی های وزیر صهیونیست درباره ایران

به نقل از خبرگزاری آناتولی، «ران درمر» وزیر امور راهبردی و دیپلماسی عمومی رژیم صهیونیستی مدعی شد که سیاست تل آویو در قبال ایران، چشم انداز صلح بین کشورهای عربی و تل آویو را گسترش می‌دهد.

بر اساس این گزارش، وزیر صهیونیست در بیانیه‌ای که از سوی دفترش منتشر شد، گفت: ما هر کاری که می‌توانیم را انجام می‌دهیم تا مطمئن شویم رژیم تهران که آشکارا و فعالانه خواهان نابودی تنها دولت یهودی است، به این هدف دست پیدا نکند.

وی در ادامه یاوه گوئی هایش افزود: من فکر می‌کنم سیاست تل آویو در قبال ایران بخش مهمی از تلاش برای گسترش صلح است، زیرا معتقدم که این سیاست راه را برای رهبران عرب باز می‌کند تا زمانی که با هم با این دشمن مشترک روبرو می‌شویم، به سمت اتحاد آشکار با اسرائیل حرکت کنند.

«ران درمر» که از نزدیکان بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی است، اولین مقام ارشد صهیونیست است که از زمان تشکیل دولت فعلی این رژیم به آمریکا سفر می‌کند و امروز پنجشنبه در کنفرانسی که در حمایت از رژیم صهیونیستی در شهر میامی ایالت فلوریدا برگزار شد، شرکت کرد.

این در حالی است که رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کرده‌اند که نتانیاهو پرونده‌های ایران، توافق نامه‌های عادی سازی روابط با کشورهای عربی و روابط با آمریکا را به «درمر» واگذار کرده است./ مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها