علی اف با اردوغان دیدار کرد

کد خبر: 1207152

رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه با الهام علی اف همتای جمهوری آذربایجانی خود که به آنکارا سفر کرده است، دیدار و گفتگو کرد.

علی اف با اردوغان دیدار کرد

به نقل از پایگاه خبری آذرتاچ، رئیس جمهور جمهوری آذربایجان برای سفری رسمی وارد ترکیه شد.

«الهام علی اف» رئیس جمهور جمهوری آذربایجان امروز شنبه برای سفری رسمی وارد ترکیه شد و مورد استقبال «رجب طیب اردوغان» همتای ترک خود قرار گرفت.

بنا به نوشته پایگاه آذرتاچ، دیدار روسای جمهوری ترکیه و جمهوری آذربایجان در استانبول آغاز شده است. جزئیاتی از موضوعات مطرح ومورد بررسی در دیدار روسای جمهوری ترکیه و آذربایجان منتشر نشده است.

اردوغان در حالی میزبان همتای آذربایجانی خود است که این روزها کشورش با بحرانی بی سابقه به دلیل وقوع دو زلزله هولناک و چند هزار پس لرزه دست به گریبان است.

منابع محلی ترکیه ظهر امروز شنبه از وقوع زلزله ۵.۳ ریشتری در استان «نیغده» در مرکز ترکیه خبر دادند. بر اساس این گزارش، مرکز مبارزه با بلایای طبیعی و حوادث غیر مترقبه ترکیه (آفاد) اعلام کرد این زلزله در ساعت ۱۳:۲۷ به وقت محلی اتفاق افتاد و مرکز آن در هفت کیلومتری سطح زمین در منطقه «بور» در استان نیغده در مرزک ترکیه بود.

گفتنی است که در ۶ فوریه، دو زمین لرزه جنوب ترکیه و شمال سوریه را لرزاند که اولی ۷.۷ درجه و دومی ۷.۶ درجه در مقیاس ریشتر شدت داشت و به دنبال آن هزاران پس لرزه شدید رخ داد که علاوه بر ویرانی‌های عظیم، ده‌ها هزار کشته برجای گذاشت که عمدتاً در جنوب ترکیه بوده است./مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها