رئیس رژیم صهیونیستی: ما سخت‌‌ترین لحظات تاریخ اسرائیل رازندگی می‌کنیم

کد خبر: 1209094

رئیس رژیم صهیونیستی مجددا نسبت به بحران تاریخی که منجر به فروپاشی داخلی رژیم تحت حاکمیتش می‌شود، هشدار داد.

رئیس رژیم صهیونیستی: ما سخت‌‌ترین لحظات تاریخ اسرائیل رازندگی می‌کنیم

رئیس رژیم صهیونیستی مجددا نسبت به بحران تاریخی که منجر به فروپاشی داخلی رژیم تحت حاکمیتش می‌شود، هشدار داد.

رسانه‌های فلسطینی خبردادند، یتسحاق هرتزوگ رئیس رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه مجددا از گرفتار شدن (رژیم) اسرائیل در بحرانی تاریخی سخن گفت که می‌تواند منجر به فروپاشی کاملش از درون شود.

او در ادامه گفت: ما سخت‌‌ترین لحظات تاریخ اسرائیل رازندگی می‌کنیم، همه از عمق وجود خود می‌دانیم که این بحران خطر ساختاری علیه ما محسوب می‌شود.

این هشدار در حالی اعلام می‌شود که درگیری بین مسئولین رژیم صهیونیستی در چارچوب اختلاف نظر در مورد تغییرات در قوانین قضائی به اوج خود رسیده است، یائیر لاپید رهبر مخالفان اعلام کرد نتانیاهو اسرائیل را به سوی هرج و مرج پیش می برد، هرج و مرجی که ساخته و پرداخته ایتمار بن گویر است.

لاپید پیش از این نیز هشدار داده بود، تصویب قانون تعدیل در قوانین قضائی باعث خواهد شد، اسرائیل ایالات متحده را از دست داده و زیان‌های اقتصادی هنگفتی به بار خواهد آورد.

یوفال دیسکین رئیس سابق شاباک هم به صراحت اعلام کرد، اسرائیل گام در جنگ خانگی گذارده است و این جنگ طی چند هفته در سایه کابینه تروریستی نتانیاهو امکان اوج گرفتن دارد.

این در حالی است که اویگدور کهلانی وزیر امنیت داخلی سابق رژیم صهیونیستی هم تاکید کرد: ما اکنون در میانه راه یک جنگ داخلی هستیم که بکارگیری واژه‌ها و نمادهای جنگ از سوی طرف‌های این تقابل شدت آن را افزایش داده است.

نفتالی بنت نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی هم نسبت به رسیدن اسرائیل به نقطه جنگ داخلی هشدار داده و خواهان مذاکره در رابطه مسئله تصویب قانون تغییرات قضایی شد.

گفتنی است سرزمین‌های اشغالی شاهد نهمین هفته اعتراضات خیابانی بود، این در حالی است چند هفته پیش، هرتزوک طی نطقی خواستار گفتگوی قطب‌های مختلف صحنه سیاسی رژیم صهیونیستی برای جلوگیری از بدتر شدن اوضاع شد، اما کسی به آن توجهی نکرد.

اختلافات و اعتراضات داخلی در رژیم صهیونیستی به بدنه ارتش این رژیم هم سرایت کرده و سرکشی صهیونیست‌ها از پیوستن به خدمت احتیاط در ارتش، بحران رژیم صهیونیستی را مضاعف کرده است./تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها