نتانیاهو برای فرار از دست معترضان سوار بالگرد شد

کد خبر: 1209410

یک روزنامه رژیم صهیونیستی نوشت که نخست وزیر این رژیم به دلیل اعتراضات در اراضی اشغالی با استفاده از یک فروند بالگرد برای سفر به ایتالیا استفاده کرد.

نتانیاهو برای فرار از دست معترضان سوار بالگرد شد

به گزارش سایت النشره، روزنامه تایمز اسرائیل نوشت، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی به دلیل اعتراضاتی که پیش‌بینی می‌شود منجر به مسدود شدن مسیرها شود، برای سفر به ایتالیا محل اقامت خود در قدس اشغالی به مقصد فرودگاه بن گوریون را با استفاده از یک بالگرد طی کرده است.

این روزنامه رژیم صهیونیستی نوشت، ترتیب‌دهندگان جنبش اعتراضی علیه طرح‌های اصلاحی دستگاه قضایی این رژیم در حال آمادگی برای برگزاری روز «ملی ایستادگی در برابر دیکتاتوری» برای فردا پنج‌شنبه هستند و قصد داشتند مسیرهای منتهی به فرودگاه بن گوریون را همزمان با سفر رسمی نتانیاهو به ایتالیا مسدود کنند و احتمالا نتانیاهو برای دوری از راه‌های مسدود از یک بالگرد برای رفتن به فرودگاه استفاده کرده است.

هدف از این طرح اعتراضی تعطیل کردن زندگی روزانه به عنوان بخشی از اعتراضات مستمر است، مشابه اعتراضات در هفته گذشته که تظاهرکنندگان اعتراضات کارگری محدودی برگزار کرده و بزرگراه‌ها را مسدود کردند.

مرکز پخش رژیم صهیونیستی (کان) اعلام کرد، معترضان در تلاش هستند در روز تظاهرات ۱۰۰ پرواز را لغو کنند، اسرائیلی‌های ساکن ایتالیا نیز قصد دارند در روزی که نتانیاهو در رم حضور دارد، علیه او دست به تظاهرات بزنند.

اراضی اشغالی از چند هفته قبل شاهد اعتراضات گسترده علیه طرح اصلاحات دستگاه قضایی است که یاریو لوین، وزیر دادگستری این رژیم اعلام کرد و اپوزیسیون آن معتقد است که اصلاحات یاد شده موجب تضعیف «دموکراسی» می‌شود.

هفته گذشته نیز تظاهرکنندگان اسرائیلی راهپیمایی بزرگی را در تل‌آویو به راه انداخته و چهارراه اصلی این شهر را در روز اعتراضات علیه اصلاحات قضایی مسدود کردند.

ایسنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها