اظهارات عجیب ژنرال‌های صهیونیست علیه «بنیامین نتانیاهو»

کد خبر: 1212127

ژنرال‌های ارشد رژیم صهیونیستی ضمن محکومیت اقدام «بنیامین نتانیاهو» در برکناری وزیر جنگ کابینه، درباره ترس بزرگ و اتفاقات خطرناکی که در انتظار آن‌هاست، هشدار دادند.

اظهارات عجیب ژنرال‌های صهیونیست علیه «بنیامین نتانیاهو»

بعد از خبر برکناری «یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم اشغالگر توسط «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر کابینه، برخی از ژنرال‌های ارشد صهیونیست خشم خود را از این اقدام ابراز و آن را محکوم کردند.

طبق گزارش پایگاه خبری «عربی۲۱»، این ژنرال‌های ارشد رژیم صهیونیستی حمایت خود را از گالانت اعلام و تاکید کردند که ناامیدی و ترس عمیقی از آینده تحولات دارند.

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی یک نظرسنجی را بین تعدادی از افسران و ژنرال‌های ارشد انجام داده که نتایج آن ترس و نگرانی اشغالگران را تأیید می‌کند؛ این شبکه در گزارش خود نوشت: «اسرائیلی‌ها باید شب‌ را مضطرب بخوابند، زیرا اتفاقات خطرناک و ترسناک در انتظار آن‌هاست».

«آمی آیالون»، رئیس سابق سرویس امنیت عمومی [شاباک] در این باره تصریح کرد: «نتانیاهو گام بزرگ دیگری در راه خود برای انحلال ارتش و آسیب رساندن به امنیت کشور برمی‌دارد. گالانت بهتر از هر شخص دیگری روند خطرناک رهبری شده توسط دولت را درک کرد».

او در ادامه و در دفاع از وزیر جنگ برکنارشده گفت: «گالانت به دنبال آن بود تا قبل از اینکه دولت به وضعیت غیرقابل برگشتی برسد، جلوی آن را بگیرد و متوجه شد که بهایی که خواهد پرداخت، برکناری است؛ اما باز هم منافع و امنیت کشور را بر وفاداری به رهبر ترجیح داد».

اظهارات اخیر وزیر جنگ کابینه تل‌آویو در انتقاد از طرح جنجالی اصلاحات قضایی، باعث شد تا «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، روز یک‌شنبه (۲۶مارس) او را از برکنار کند. پایگاه خبری در این باره «آکسیوس» گزارش داد که نتانیاهو گالانت را متهم کرده که تلاش‌ها برای رسیدن به راه‌حل را تضعیف کرده و پیش از مطرح کردن سخنانش، هماهنگی انجام نداده است.

 «یولی ادلشتاین» از اعضای حزب «لیکود» و رئیس کمیته امور خارجی و جنگ کنست هم امروز (سه‌شنبه، ۲۸مارس) درباره پیامدهای برکناری «یوآو گالانت»، از وزارت جنگ رژیم صهیونیستی هشدار داد. او در این باره تاکید کرده است: در مواجهه با وضعیت امنیتی فعلی، بسیار واضح است که بگوییم اکنون زمان مناسبی برای تغییرات در وزارت جنگ نیست؛ گالانت باید به جایگاه خود بازگردد./فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها