یورش گسترده صهیونیست‌ها به کرانه باختری

کد خبر: 1212414

نظامیان رژیم صهیونیستی با یورش به مناطق مختلف سرزمین‌های اشغالی فلسطین، شماری از جوانان را بازداشت کردند.

 یورش گسترده صهیونیست‌ها به کرانه باختری

به گزارش عرب 48، نظامیان اشغالگر صهیونیستی به تعدادی از مناطق در کرانه باختری از جمله جنین، نابلس، رام الله و الخلیل یورش بردند.

 اشغالگران رژیم اسرائیل به منطقه ای در البیره ، قلقیلیه ، بیت امر در الخلیل یورش بردند . آن‌ها  همچنین به شهر عقربه  حمله و خانه‌ای را محاصره کردند.

در روستای «یتما» در جنوب نابلس نیز نیروهای اشغالگر با یورش منزل مسکونی اسماعیل النجار، او را با خود بردند.

صهیونیست‌ها در شهرک «بیت امر» در شمال الخلیل با حمله به منزل «محمد ابوماریه» آزاده فلسطینی، وی را بازداشت کردند و با خود بردند.

در غرب رام الله نیز « نور الصرصور» اسیر آزاد شده فلسطینی توسط صهیونیست‌ها بازداشت شد.

نظامیان اشغالگر صهیونیست همچنین به اردوگاه قلندیه در شمال قدس اشغالی یورش بردند و «احمد عبدالله السقا» و «یوسف مازن شحاده» را پس از هجوم به خانه های آنها در این اردوگاه بازداشت کردند.

این درحالی است که رسانه‌های فلسطینی از وقوع درگیری گسترده در منطقه« قباطیه» واقع در جنوب شهر جنین خبر دادند.

نیروهای اشغالگر به شهر قباطیه در جنوب شهر جنین در کرانه باختری یورش بردند که طی این یورش درگیری بین نیروهای اشغالگر و افراد مسلح در شهر قباطیه در جنوب جنین در کرانه باختری رود اردن آغاز شد.

گروه‌های مقاومت فلسطین نیز اعلام کردند که رزمندگان ما در شهر قباطیه در حال مقابله با نظامیان صهیونیستی هستند.

در درگیری جوانان فلسطینی با نظامیان اشغالگر در شهرک قباطیه در جنوب نابلس نیز یک جوان فلسطینی با گلوله مستقیم نظامیان صهیونیست  مجروح و به بیمارستان منتقل شد.

این درحالی است که روز گذشته رزمندگان مقاومت فلسطین، نظامیان رژیم صهیونیستی را هنگام یورش به اردوگاه «عسکر القدیم» نزدیک نابلس در کرانه باختری هدف تیراندازی قرار دادند.

نظامیان اشغالگر صهیونیستی پس از محاصره خانه، از یکی از جوانان محاصره شده خواستند که خود را تسلیم کند.

نظامیان رژیم صهیونیستی در جریان یورش به اردوگاه عسکر القدیم پس از محاصره یک منزل، یک جوان 16 ساله فلسطینی را ربودند. آنها همچنین به اطراف منطقه «المقبره الشرقیه» در نابلس یورش بردند و یک جوان 19 ساله فلسطینی دیگر را ربودند و سپس از شهر خارج شدند.

طی چند ماه اخیر یورش‌های نظامیان صهیونیست به شهرهای کرانه باختری و بازداشت و به شهادت رساندن فلسطینیان شدت گرفته است.

میلیون‌ها فلسطینی ده‌ها سال است که تحت شرایط نظامی زندگی می‌کنند و هر روز شاهد نقض حقوق اولیه خودشان هستند. جامعه بین‌المللی همچنان در قبال بازداشت اداری و دیگر اقدامات آپارتایدی رژیم صهیونیستی سکوت می‌کند و این به‌منزله چراغ سبز برای ادامه اشغال سرزمین‌های فلسطینی و نقض حقوق فلسطینیان است.

تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها