واکنش موساد به درز اطلاعاتی محرمانه تظاهرات علیه نتانیاهو

کد خبر: 1214134

موساد به درز اطلاعاتی محرمانه مبنی بر شورش این سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی علیه اصلاحات قضایی نخست‌وزیر این رژیم، واکنش نشان داد.

واکنش موساد به درز اطلاعاتی محرمانه تظاهرات علیه نتانیاهو

موساد به درز اطلاعاتی محرمانه مبنی بر شورش این سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی علیه اصلاحات قضایی نخست‌وزیر این رژیم، واکنش نشان داد.

به نوشته العربی الجدید، سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) در بیانیه‌ای دست داشتن در تظاهرات علیه طرح جنجالی اصلاحات قضایی کابینه بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر این رژیم را تکذیب کرد.

موساد در بیانیه‌ای کوتاه در این باره نوشت: "چنین گزارش‌هایی کاملا دروغ و پوچ هستند."

این بیانیه پس از آن صادر شد که منابع رسانه‌ای از افشای اسناد محرمانه آمریکا خبر دادند.

به نوشته روزنامه واشنگتن‌ پست، براساس این اسناد فاش‌شده که مُهر "محرمانه" بر روی آن ثبت شده، رهبران ارشد سرویس جاسوسی موساد در ماه فوریه از مقامات این سرویس و شهروندان اسرائیلی نسبت به اعتراضات علیه اصلاحات قضایی نتانیاهو و محکومیت آن حمایت کردند.

پس از آن «ناتان ساش»، محقق اسرائیلی در موسسه بروکینگز گفت: اگر چنین چیزی درست باشد، تغییر و تحول عظیمی توسط رهبر موساد شکل گرفته و اسرائیل را در موقعیتی بی‌سابقه قرار می‌دهد. این مساله نشان می‌دهد که ائتلاف نتانیاهو تا چه اندازه اسرائیل را تحت فشار گذاشته و چه خطرات بالایی به دنبال دارد./ایسنا

درخواست یهودیان اطراف غزه از نتانیاهو برای عمل به وعده‌های انتخاباتی‌اش

بنیامین نتانیاهو در سخنانی اعلام کرد که نیروهای نظامی‌اش در نوار غزه با روش‌هایی علنی و غیر علنی رفتار می‌کنند.

به گزارش ایسنا، روزنامه یدیعوت آحارونوت ظهر امروز (یکشنبه) گزارش داد که بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل تماس تلفنی با روسای شهرک‌های یهودی نشین اطراف نوار غزه برقرار کرد. این تماس در پی تنش‌های امنیتی در جبهه جنوبی اراضی اشغالی برقرار شد.

این روزنامه نوشت، روسای شهرک‌های یهودی نشین اطراف نوار غزه از نتانیاهو خواستند به وعده‌های انتخاباتی‌اش و طرح دولتش برای تقویت شهرک‌های یهودی نشین اطراف غزه از طریق گسترش آنها و توسعه زیرساخت‌هایشان و کلید زدن پروژه‌های اقتصادی عمل کند.

نتانیاهو نیز گفت: دشمنان ما بر این باورند که ما دچار چنددستگی هستیم و از این مساله برای آسیب رساندن به ما سوء استفاده میکنند و آنها در این امر اشتباه می کنند.

وی افزود: آخرین حرف ارتش اسرائیل درمورد نوار غزه هنوز گفته نشده است.

نتانیاهو تصریح کرد که وضعیت در تمامی جبهه‌ها، پیچیده است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها