آتش سوزی در قطار مسافربری در پاکستان / ۸ نفر کشته شدند

کد خبر: 1217464

آتش سوزی در قطار مسافربری پاکستان که امروز ( پنجشنبه) در یکی از مناطق ایالت سند در جنوب این کشور رخ داد، باعث مرگ دست کم هشت نفر و مصدومیت ده‌ها نفر از مسافران شد.

آتش سوزی در قطار مسافربری در پاکستان / ۸ نفر کشته شدند

به گزارش شبکه‌های خبری پاکستان، چند واگن قطار مسافربری که از شهر کراچی (مرکز ایالت سِند) عازم شهر لاهور (در ایالت پنجاب) بود، امروز در ایستگاه خیرپور ایالت سِند دچار آتش سوزی شد.

گروه‌های امدادی با حضور در محل، اجساد قربانیان و مصدومان این حادثه شامل چند زن و کودک را به مرکز پزشک قانونی و بیمارستان منتقل کردند.

منابع بیمارستانی وضعیت چند نفر از زخمی‌های این حادثه را وخیم اعلام کرده و از احتمال افزایش شمار قربانیان این حادثه تروریستی خبر داده‌اند. برخی منابع خبری پاکستان همچنین شمار قربانیان این حادثه را ۹ نفر اعلام کرده‌اند.

سی‌ام دیماه سال گذشته چند واگن قطار مسافربری جعفر اکسپرس که از شهر مّچ (در ایالت بلوچستان) عازم شهر پیشاور بود، بر اثر انفجار بمب واژگون شد. گروه تجزیه طلب و غیرقانونی ارتش آزادیخواه بلوچ مسوولیت این انفجار را برعهده گرفت.

مرگبارترین حادثه آتش سوزی در قطار مسافربری در پاکستان در آبانماه سال ۱۳۹۸ در مسیر کراچی به شهر لاهور رخ داد. در این آتش سوزی دست کم ۷۰ نفر جان خود را از دست دادند و ده‌ها نفر دیگر نیز مصدوم شدند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها