تحرکات مشکوک آمریکا در عین‌الاسد

کد خبر: 1219029

یک منبع در حشد شعبی:اشغالگران آمریکایی برای تقویت مواضع خود در پایگاه عین الاسد در غرب استان الانبار عراق تحرکات فزاینده انجام داده‌اند.

تحرکات مشکوک آمریکا در عین‌الاسد

 یک منبع حشد شعبی در استان الانبار عراق از تحرکات مشکوک آمریکا در پایگاه نظامی «عین الاسد» پرده برداشت.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رسانه های عراقی، یک منبع در حشد شعبی در  استان الانبار عراق از تحرکات فزاینده اشغالگران آمریکایی برای تقویت مواضع خود در پایگاه عین الاسد در غرب این استان پرده برداشت.

وی گفت از انگیزه اصلی این اقدام آمریکایی‌ها اطلاعی در دست نیست، اما این اقدامات بی سابقه نشان می دهد که آنها قصدی برای تخلیه این پایگاه ندارند.

حضور آمریکایی‌ها در عراق ممنوع

حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر شنبه نهم اردیبهشت در دیدار عبداللطیف رشید رئیس جمهور عراق با  ایشان فرمودند: آمریکایی‌ها با هیچکس دوستی ندارند و حتی به دوستان اروپایی خود هم وفادار نیستند و حتی حضور یک آمریکایی هم در عراق زیاد است.

این بخش از سخنان رهبر معظم انقلاب مورد توجه گسترده کاربران عرب به ویژه عراقی در فضای مجازی قرار گرفت به طوری که با هشتگ#ولا_امریکی_واحد(یک آمریکایی هم زیاد است) بر حمایت از این سخنان و لزوم تحقق آن یعنی اخراج همه اشغالگران آمریکایی از عراق تاکید کردند.جنبش نجباء از گروههای مقاومت در عراق در همین زمینه کلیپ قابل توجهی را آماده و منتشر کرده است.

خبر  دیگر اینکه محمد السودانی نخست‌وزیر عراق اظهار داشت ما دست روی دست نمی‌گذاریم تا کشورمان یک بازار مصرف کننده باقی بماند بلکه در آینده تولید و صنعتی ملی خواهیم داشت که با محصولات تولید شده در کشورهای عربی برابری می‌کند.السودانی همچنین در دیدار با نوری المالکی درباره حفظ اقتدار دولت و تصویب بودجه بحث و تبادل نظر کرد.

خبر دیگر اینکه منابع آگاه در استان بصره از وقوع یک انفجار در میدان گازی خور الزبیر خبر دادند./تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها