اخبار جنگ اوکراین | آمار تلفات نظامی و انسانی ارتش اوکراین

کد خبر: 1219323

وزارت دفاع روسیه از ادامه تلفات نظامی و انسانی ارتش اوکراین خبر داد.

اخبار جنگ اوکراین | آمار تلفات نظامی و انسانی ارتش اوکراین

وزارت دفاع روسیه از ادامه تلفات نظامی و انسانی ارتش اوکراین خبر داد.

به نقل از اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که در ادامه درگیری‌ها در اوکراین، بیش از ۴۰۰ نظامی دیگر اوکراینی کشته شدند.

وزارت دفاع روسیه امروز شنبه اعلام کرد که در درگیری در منطقه کوپیانسک، ۵۰ نظامی ارتش اوکراین کشته شدند و نیروهای روسی دو خودروی زرهی جنگی و یک هویتزر خودکششی آکاتسیا اوکراین را منهدم کردند.

بنا به گزارش وزارت دفاع روسیه، در منطقه کراسنی لیمان، نیروهای روسی تا ۶۰ نظامی اوکراین را کشتند و همچنین یک خودروی زرهی، دو هویتزر دی -۳۰ و یک هویتزر خودکششی گووزدیکا ارتش اوکراین را منهدم کردند.

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که در درگیری در مسیر دونتسک تلفات اوکراینی به بیش از ۱۸۵ نظامی رسید. ارتش اوکراین همچنین یک دستگاه تانک، چهار خودروی زرهی و دو هویتزر دی -۳۰ و دی -۲۰ خود را از دست داد.

در درگیری در مناطق دونتسک جنوبی و زاپروژیا، نیروهای روسیه بیش از ۹۰ نظامی اوکراینی را کشتند و یک تانک، دو خودروی زرهی جنگی، یک هویتزر دی -۳۰ و همچنین یک انبار مهمات ارتش اوکراین را منهدم کردند.

بنا به اعلام وزارت دفاع روسیه پدافند هوایی این کشور یک فروند بالگرد میگ -۸، سه موشک‌انداز هیمارس، یک موشک ضد رادار HARM و ۳۲ هواپیمای بدون سرنشین اوکراینی را در منطقه لوهانسک، دونتسک و خارکف سرنگون کرد./مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها