واکنش اتحادیه عرب به تجاوز صهیونیست‌ها علیه ملت فلسطین

کد خبر: 1220290

اتحادیه عرب تجاوزات مداوم و فزاینده صهیونیست‌ها علیه ملت فلسطین را محکوم و اعلام کرد، از حق مشروع فلسطینی‌ها برای دفاع از خود حمایت می‌کنیم.

واکنش اتحادیه عرب به تجاوز صهیونیست‌ها علیه ملت فلسطین

اتحادیه عرب تجاوزات مداوم و فزاینده صهیونیست‌ها علیه ملت فلسطین را محکوم و اعلام کرد، از حق مشروع فلسطینی‌ها برای دفاع از خود حمایت می‌کنیم.

اتحادیه عرب امروز چهارشنبه با صدور بیانیه‌ای جنایات گسترده رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین در قدس و نوار غزه را به شدت محکوم کرد.

در بخشی از این بیانیه آمده است: این اتحادیه حملات تجاوزکارانه و وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه را که غیر نظامیان بی پناه و زنان و کودکان را هدف قرار می‌دهد، محکوم می‌کند.

اتحادیه عرب با بیان اینکه رژیم صهیونیستی مسئول کامل تجاوزات به نوار غزه است، تاکید کرد : از شورای امنیت می‌خواهیم مسئولیت‌های خود را در حفظ صلح و امنیت بین‌المللی برعهده گرفته و فشار لازم را بر رژیم اسرائیل وارد کند.

اتحادیه عرب در ادامه بیانیه خود آورده است که این اتحادیه از پایداری مردم فلسطین در برابر تجاوزات مداوم و فزاینده رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین و حق مشروع آن‌ها  برای دفاع از خود حمایت می‌کنیم.

اتحادیه عرب در ادامه بیانیه خود آورده است که ما از دادگاه کیفری بین‌المللی می‌خواهیم تحقیقات جنایات جنگی و جنایات علیه بشریت را که توسط رژیم اسرائیل انجام شده و همچنان انجام می‌شود، تکمیل کند.

رژیم صهیونیستی امروز مناطقی را در غزه هدف حملات خود قرار داد. مقاومت فلسطین هم با شلیک صدها راکت به شهرک‌های صهیونیست نشین به حملات صهیونیست ها پاسخ داد.

19شهید و 37 مجروح در کمتر از 2 روز

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد: تجاوزات مستمر رژیم صهیونیستی به نوار غزه از سحرگاه دیروز سه‌شنبه تاکنون، 19 شهید و 37 زخمی برجای گذاشت است.

رژیم اسرائیل در جنایت خود در روز سه شنبه (نوزدهم اردیبهشت ماه) سه تن از فرماندهان سرایا القدس وابسته به جنبش جهاد اسلامی فلسطین را به‌همراه خانواده‌هایشان شبانه ترور کرد که بر اثر این جنایت 15 تن شهید و بیش از 20 نفر زخمی شدند.

صهیونیست‌ها همچنین صبح امروز با یورش به شهرک "قباطیه" در نزدیکی جنین دو جوان فلسطینی را به شهادت رساندند./تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها