زلنسکی: آمریکا و غرب نگران حمله ما به روسیه است!

کد خبر: 1224646

رئیس‌جمهور اوکراین اعلام کرد که این کشور نسبت به کمک‌های دریافتی از غرب قدردان است.

زلنسکی: آمریکا و غرب نگران حمله ما به روسیه است!

به نقل از پایگاه اینتل ریپابلیک، رئیس‌جمهور اوکراین می‌گوید متحدان غربی آن نگران حمله این کشور به روسیه با استفاده ازتسلیحات نظامی آنها هستند.

«ولودیمیر زلنسکی» رئیس‌جمهور اوکراین روز چهارشنبه اعلام کرد که اوکراین بابت هر آنچه که از متحدان غربی خود دریافت می‌کند، قدردان است.

رئیس‌جمهور اوکراین ادامه داد که آمریکا و برخی کشورهای اروپایی نگران این هستند که اوکراین بتواند به خاک روسیه ضربه بزند.

زلنسکی این گونه ادامه داد: من می خواهم به آنها (روس ها) برسم. ما می خواهیم آنها از ما هراس داشته باشند. اما ما دوباره از خودمان می‌گوییم. از قلمرو خود محافظت می کنیم.

رئیس جمهور اوکراین مدعی شد که اگر روسیه پرتاب موشک به سوی اوکراین را متوقف می کرد، جلوی همه اینها را می‌شد گرفت.

سرگئی سوبیانین، شهردار مسکو پیشتر اعلام کرد مناطق جنوبی و غربی این شهر هدف حمله پهپادی قرار گرفتند.

وی دراین‌باره گفت: هواپیماهای بدون سرنشین صبح امروز سه‌شنبه به پایتخت روسیه حمله کردند و به چندین ساختمان آسیب رساندند. این حادثه تلفات جانی نداشته است. رسانه‌های روسیه می‌گویند حملات پهپادی امروز ارتش اوکراین گسترده بوده و ۲۵ پهپاد به مناطق مختلف مسکو حمله کردند.

مقامات اورژانس درباره جزئیات این حادثه در گفت‌وگو با ریانووستی اعلام کردند یک پهپاد به طبقات بالایی یک ساختمان مسکونی در بخش جنوب غربی شهر برخورد کرد و یک پهپاد دیگر نیز به یک بلوک آپارتمانی ۲۴ طبقه نیز در بخش جنوب غربی مسکو برخورد کرد.

شهردار دستور تخلیه ساکنان دو بلوک آپارتمانی را صادر کرده است. آندری وروبیوف، فرماندار منطقه مسکو هم اعلام کرد چند پهپاد که در حال حرکت به سمت مسکو بودند، سرنگون شدند./مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها