جزئیات عملیات ضدصهیونیستی در مرز مصر

کد خبر: 1225184

دست آخر رژیم صهیونیستی در ساعات پایانی شامگاه شنبه و ساعت‌ها بعد از وقوع عملیات نام سومین نظامی به هلاکت رسیده در درگیری در مرز را مصر اعلام کرد.

جزئیات عملیات ضدصهیونیستی در مرز مصر

دست آخر رژیم صهیونیستی در ساعات پایانی شامگاه شنبه و ساعت‌ها بعد از وقوع عملیات نام سومین نظامی به هلاکت رسیده در درگیری در مرز را مصر اعلام کرد.

شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد، اداره نظامی نظارت بر مطبوعات اجازه داد نام یوری یتسحاق ایلوز را که سومین نظامی کشته شده در درگیری در مرز با مصر است، توسط رسانه‌ها اعلام شود.

این در حالی است که پیش از این گفته شده بود که سومین نظامی کشته شد، یک افسر ارشد اسرائیلی شاغل در یگان نظامی مامور در جنوب (فلسطین اشغالی) بوده و برای فرماندهی بر روند عملیات در محل حضور پیدا کرده بود.

شبکه 14 تلویزیون ریم صهیونیستی هم فاش کرد، یک پهپاد شناسایی موفق شد محل حضور نظامی مصری را کشف و مشخص کند، اما زمانی که نیرویی به منطقه اعزام شد، این نظامی مصری موفق شد، آنها را مورد هدف قرار بدهد، که این افسر هم در جریان آن به هلاکت رسید.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی هم شامگاه شنبه جزئیات جدیدی از این عملیات را منتشر و اعلام کرد: برخلاف اطلاعاتی که ابتدا منتشر شده بود، نظامی مصری از شکاف ایجاد شده در دیوار مرزی وارد خاک (فلسطین اشغالی) نشده است بلکه از گذرگاه مخصوصی که برای تردد نیروهای اسرائیلی به طرف مصری در طول مرز در زمان نیاز ایجاد شده بود، این کار را انجام داده است.

در ادامه این گزارش آمده است: ساعت 4 و 15 دقیقه بامداد آخرین تماس بین گشتی اسرائیلی و مقر فرماندهی به ثبت رسیده است، تا آن که 5 ساعت بعد یعنی حدود ساعت 9 صبح آنها را کشته شده پیدا کردند.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی تاکید کرد: هواپیمای بدون سرنشین شناسایی حضور نظامی مصری را در عمق یک و نیم کیلومتری شناسایی کرد.

شبکه عبری زبان کان هم در این رابطه نوشت: یواف گالانت وزیر جنگ اسرائیل با همتای مصری خود گفتگو کرد او در این زمینه تاکید کرد، همکاری در تحقیقات در رابطه با این حمله خطرناک برای روابط بین دو طرف بسیار حایز اهمیت است./تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها