توصیه صریح مقامات صهیونیست به نتانیاهو: بن‌گویر را برکنار کن!

کد خبر: 1226411

جمعی از مقامات سابق نظامی و امنیتی رژیم صهیونیستی به نخست وزیر این رژیم توصیه کردند که ایتمار بن‌گویر را از کابینه اخراج کند.

توصیه صریح مقامات صهیونیست به نتانیاهو: بن‌گویر را برکنار کن!

به نقل از المیادین، امروز شنبه شماری از مقامات سابق ارتش رژیم صهیونیستی در نامه‌ای سرگشاده خطاب به «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی خواستار برکناری «ایتمار بن‌گویر» از سمت وزیر امنیت داخلی کابینه این رژیم شدند.

به نوشته معاریو این نامه از سوی ۴۲ ژنرال نظامی و شش نفر از بازرس کل‌های سابق ارتش به امضا رسیده و در آن اسامی شخصیت‌هایی نظیر «الون حکمون»، «آساف حیفتس»، «دودی کوهن»، «یوحنان دانینو»، «موشه کرادی»، «راوی بیلد» و «شلومو آهارونیسکی» دیده می‌شود.

منابع عبری ضمن بی‌سابقه توصیف نمودن این نامه که علیه بن‌گویر وزیر امنیت داخلی کابینه نتانیاهو نوشته شده، عنوان کرده‌اند که آنها در این نامه بن‌گویر را خطری برای امنیت رژیم صهیونیستی دانسته و خواستار برکناری فوری وی شده‌اند.

در این نامه فرماندهان سابق نظامی و امنیتی رژیم صهیونیستی درباره فروپاشی قریب الوقوع پلیس این رژیم در اثر سیاست‌های بن‌گویر هشدار داده‌اند.

در یکی از بخش‌های این نامه صریحاً عنوان شده است که پلیس رژیم صهیونیستی در هیچ زمانی در وضعیتی که هم‌اکنون با آن روبروست، قرار نداشته است.

در ادامه این نامه آمده است: ما با چشمان خود در حال مشاهده فروپاشی پلیس اسرائیل هستیم! این روزها نیروهای کارکشته و برجسته پلیس با سرعت بی‌سابقه‌ای در حال کنار گذاشته شدن از پست‌های خودشان هستند.

فرماندهان سابق نظامی و امنیتی رژیم صهیونیستی به نتانیاهو درباره ادامه سیاست‌های وزیر امنیت داخلی کابینه‌اش هشدار داده و تاکید کرده‌اند: اسرائیل بدون وجود پلیس قوی و مستقل وجود نخواهد داشت!

نظامیان کهنه‌کار صهیونیست، مشکل اصلی را سیاست‌های ایتمار بن‌گویر در وزارت امنیت داخلی این رژیم توصیف کرده و به نتانیاهو توصیه کرده‌اند یا وی را برکنار کرده یا اینکه او را به سمت دیگری در کابینه‌اش منصوب نماید.

روز گذشته نیز شلومو آهارونیسکی رئیس پلیس سابق رژیم صهیونیستی در گفتگو با کانال ۱۳ از نتانیاهو خواسته بود که پیش از وخیم‌تر شدن وضعیت، بن‌گویر را از سمتش برکنار کند./مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها