رهبرانصارالله: آمریکا پرچمدار فساد در دنیا است

کد خبر: 1228409

رهبر جنبش انصارالله یمن امروز دوشنبه در سخنانی جو بایدن رئیس جمهور آمریکا مبلغ همجنس بازی خواند و گفت که ایالات متحده پرچمدار فساد در دنیا است.

رهبرانصارالله: آمریکا پرچمدار فساد در دنیا است

رهبر جنبش انصارالله یمن امروز دوشنبه در سخنانی جو بایدن رئیس جمهور آمریکا مبلغ همجنس بازی خواند و گفت که ایالات متحده پرچمدار فساد در دنیا است.

سید عبدالملک بدرالدین الحوثی اضافه کرد: رویکرد دولت آمریکا گسترش فساد در عالم بشریت است و لابی یهودی-صهیونیستی با همکاری غربی ها، همه امکانات خود را برای نفوذ دادن فساد در جان انسان ها به منظور تسلط و به بردگی گرفتن آن ها بکار بسته است.

رهبر انصارالله ادامه داد: لابی یهودی- صهیونیستی، ارزش‌های انسانی، اخلاقی و فطرت پاک انسان ها را با تلاش برای جا کردن افکار بیمارگونه خود در نفس انسان‌ها هدف قرار می دهد.

سید الحوثی تصریح کرد: رئیس جمهوری آمریکا به تبلیغ همجنس گرایی می پردازد و از آن حمایت سیاسی و قانونی می کند و برای تحمیل اجباری آن به دیگر کشورها تلاش می کند.

وی تأکید کرد که گسترش فساد و نابودی اخلاق و ارزش‌ها از زشت ترین شیوه های هدف قرار دادن انسان به منظور خالی کردن او از فطرت ایمانی و دور کردن انسان از آموزه های الهی است که انسان را اصلاح و حفظ می کند.

دولت دموکرات جو بایدن که با بحران های عدیده اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی روبرو است، در مسیر سقوط اخلاقی گام برمی‌دارد و یک همجنس‌گرا را به سمت سخنگویی کاخ سفید منصوب کرده است.

رئیس جمهوری آمریکا بار دیگر با انتصاب یک همجنسگرا به سمت سخنگویی کاخ سفید، تلاش کرد تا روند سقوط اخلاقی را در این کشور را عادی سازی کند؛ همچنان که در عرصه بین المللی برای عادی سازی ناهنجاری‌های جهانی همچون حمایت از جنایات رژیم صهیونیستی می‌کوشد!

بایدن پنجم مه (۱۵ اردیبهشت ماه) کارین ژان پی‌یر را به عنوان جانشین جن ساکی سخنگوی کاخ سفید معرفی کرد. کارین ژان-پی‌یر که ۴۴ سال سن دارد، نخستین زن همجنسگرا و سیاهپوست است که به این مقام منصوب می‌شود. او در حال حاضر معاون جن ساکی سخنگوی کاخ سفید است.

سایت راستگرای آمریکایی "واشنگتن فری بیکن" در گزارشی تصمیم جو بایدن در انتصاب کارین ژان پی‌یر را مورد انتقاد قرار داد.

گرچه این سایت به موضوع همجنسگرا بودن سخنگوی جدید کاخ سفید اشاره کرد و نوشت که کاخ سفید «همسر سوزان مالوو»، خبرنگار سی‌ان‌ان را به عنوان سخنگوی کاخ سفید معرفی کرده است!

فری بیکن همچنین نوشت که رابطه سخنگوی جدید کاخ سفید با خبرنگار زن شبکه سی‌ان‌ان سوالات اخلاقی را در خصوص نقش جدید وی مطرح می کند.

بر اساس گزارش های رسانه ای، ژان پی‌یر فرانسوی زبان که در نیویورک بزرگ شده است، از پدر و مادر اهل کشور هائیتی که به آمریکا مهاجرت کردند، متولد شده است، پدرش راننده تاکسی و مادرش پرستار خانگی بود.

او در دانشگاه کلمبیا تحصیل کرده و در کتابش که در سال ۲۰۱۹ منتشر شد، درباره فشار بزرگ شدن در یک خانواده مهاجر نوشته است.

سخنگوی جدید کاخ سفید همچنین داستان های خود را از آزار جنسی در کودکی و افسردگی و در مقطعی اقدام به خودکشی به اشتراک گذاشته است.

پیش از این، «پیت بوتیجیج» به عنوان نخستین همجنسگرای آشکار در دولت بایدن به مقام وزارت حمل و نقل رسید و از سنا رای اعتماد گرفت.

بایدن هنگام معرفی بوتیجیج به عنوان وزیر حمل و نقل یا ترابری دولت خود، از او به عنوان نخستین همجنسگرای آشکار و یکی از جوانترین اعضای کابینه نسبت به هر دوره‌ای اشاره کرد و گفت: کابینه بایدن-هریس یک کابینه تاریخی خواهد بود!/ایرنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها