درگیری مسلحانه در اردوگاه عین الحلوه لبنان

کد خبر: 1235935

منابع محلی از درگیری مسلحانه در اردوگاه عین الحلوه در شهر صیدای لبنان خبر می‌دهند.

درگیری مسلحانه در اردوگاه عین الحلوه لبنان

به نقل از وبگاه العهد، منابع محلی از درگیری مسلحانه در اردوگاه عین الحلوه در شهر صیدای لبنان که آوارگان فلسطینی در آن زندگی می‌کنند، خبر می‌دهند.

شب گذشته نیز گزارش‌هایی درباره درگیری مسلحانه در این اردوگاه منتشر شده بود.

گفته می‌شود این درگیری‌ها پس از آن آغاز شد که خودروی حامل یک فرمانده امنیتی فلسطینی در شهر صیدا هدف تیراندازی قرار گرفت.

شبکه الجزیره دقایقی پیش اعلام کرد که در نتیجه این تیراندازی این فرمانده امنیتی کشته شده است.

همچنین ارتش لبنان با اشاره به درگیری مسلحانه میان برخی گروه‌های فلسطینی در اردوگاه عین الحلوه از زخمی شدن یک نظامی در این اردوگاه خبر داده است.

وبگاه العهد نیز از تخلیه شدن بیمارستان دولتی صیدا در پی تیراندازی‌های شدید در اردوگاه عین الحلوه خبر داد.

 

منابع آگاه فلسطینی اعلام کردند که فرد ترور شده در تیراندازی امروز، یکی از اعضای جنبش فتح در اردوگاه عین الحلوه بوده است. این منابع از ترور ابو اشرف العرموشی از مسئولان جنبش فتح و دو نفر از همراهانش خبر دادند.

جنبش فتح در لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد که العرموشی در کمینی مسلحانه ترور شده است. این جنبش از بسیج نیروهای خود در اردوگاه‌های لبنان به منظور نابودی افراد مسلحی (وابسته به گروه انصار) که در ترور این مسئول فلسطینی دست داشتند، خبر داد.

4614898

خبرنگار روسیاالیوم در لبنان نیز گزارش داد که در پی تشدید درگیری‌ها میان عناصر جنبش فتح و گروه مسلح موسوم به جند الشام تاکنون چهار نفر دیگر نیز کشته شده‌اند تا شمار کشته‌ها در این درگیری‌ها تاکنون به پنج نفر برسد.

در همین حال، آژانس امدادرسانی و کاریابی سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی آنروا نیز نسبت به ازسرگیری خشونت و درگیری‌ها در اردوگاه عین الحلوه ابراز نگرانی کرد. در پی درگیری‌های شدید در اردوگاه عین الحلوه، اوضاع در این منطقه به شدت ملتهب شده است.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها