حمله سایبری بیمارستان‌های آمریکا را مختل کرد

کد خبر: 1236819

حمله سایبری باعث ایجاد اخلال در سیستم‌های کامپیوتری بیمارستان‌های چندین ایالت شده و تعطیلی برخی از مراکز درمان اضطراری و تغییر مسیر آمبولانس‌ها را به همراه داشته است.

حمله سایبری بیمارستان‌های آمریکا را مختل کرد

در پی حمله سایبری به سرورهای کامپیوتری بیمارستان‌ها در سراسر آمریکا خدمات درمانی این کشور با اختلال مواجه شد و اورژانس‌های چندین ایالت را از ارائه خدمات منع کرد.

یک حمله سایبری سیستم‌های رایانه‌ای بیمارستان‌ها را در سراسر آمریکا مختل کرده و اورژانس‌های چندین ایالت را مجبور کرده است تعطیل شوند. بسیاری از خدمات درمانی و مراقبت‌های اولیه امروز (جمعه) در آمریکا تعطیل بودند، زیرا کارشناسان امنیتی برای تعیین میزان مشکل و حل آن تلاش می‌کردند.

وبگاه «روسیا الیوم» گزارش داد که هک شدن اطلاعات امنیتی داده‌ها روز پنجشنبه در تأسیساتی که توسط هلدینگ پزشکی «پراسپکت» اداره می‌شد، که در کالیفرنیا مستقر است و بیمارستان‌ها و کلینیک‌هایی در آن‌جا و تگزاس، کانکتیکات، رود آیلند و پنسیلوانیا دارد، آغاز شد.

این شرکت در بیانیه‌ای گفت: «پس از اطلاع از این موضوع، سیستم‌های خود را برای محافظت از آن‌ها آفلاین کردیم و با کمک متخصصان امنیت سایبری تحقیقاتی را آغاز کردیم. در حالی که تحقیقات ما ادامه دارد، ما بر روی رفع نیازهای مبرم بیماران خود متمرکز هستیم، زیرا با پشتکار تلاش می‌کنیم تا در اسرع وقت به حالت عادی برگردیم.»

به گفته آژانس امنیت سایبری آمریکا، در ماه ژوئن، چندین آژانس آمریکایی، ازجمله وزارت انرژی، توسط مجرمان سایبری که شرکت‌های خصوصی و مؤسسات دولتی را تحت تأثیر قرار دادند، مورد حمله هکری قرار گرفتند./ مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها