هشدار مقاومت فلسطین به تل‌آویو

کد خبر: 1240438

در سایه تشدید تهدیدهای رژیم صهیونیستی علیه مقاومت، یک منبع آگاه در مقاومت فلسطین خطاب به اشغالگران هشدار داد: «پاسخ ما به هر تروری فراتر از انتظارات شما خواهد بود».

هشدار مقاومت فلسطین به تل‌آویو

در سایه تشدید تهدیدهای رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه و کرانه باختری به دلیل افزایش عملیات‌های مقاومتی، گروه‌های مقاومت فلسطین در نوار غزه سطح هوشیاری و آمادگی خود را برای هرگونه حمله احتمالی از سوی اشغالگران علیه رهبران و نیروهای مقاومت بالا برده‌اند. رهبران و نیروهایی که از مقاومت در کرانه باختری حمایت می‌کنند.

روزنامه لبنانی الاخبار به نقل از منابع آگاه نوشت: این گروه‌ها از بیم آن‌که، مبادا ارتش دشمن همان سناریویی را تکرار کند که در ماه می گذشته انجام داد و طی آن،  سه تن از فرماندهان ارشد «سرایا القدس» شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی را به شهادت رسیدند، تدابیر شدید امنیتی اتخاذ کرده‌اند.

 بر اساس ارزیابی‌های مقاومت، با وجود گمانه‌زنی برخی نویسندگان و تحلیلگران صهیونیست درباره ترور احتمالی فرماندهان ارشد فلسطینی، ارتش اشغالگر، احتمالا به گزینه پاکسازی و حذف فرماندهان و رهبران میان رده یا نیروهای مقاومت که تنها موجب تشدید تنش چند روزه شود، روی خواهد آورد.

الاخبار در ادامه نوشت: «اما یک منبع آگاه در مقاومت فلسطین می‌گوید، پاسخ مقاومت فلسطین به هر تروری بیشتر از انتظار اشغالگران خواهد بود و آن‌ها از واکنش به هر تروروی و اندازه آن غافلگیر خواهند شد».

وی هشدار داد که «چنین گامی ممکن است منجر به تشدید شدید تنش شود و این امر بر جبهه‌های مختلفی که مقاومت می‌تواند در آن‌ها عمل کند، تأثیر خواهد گذاشت».

وی افزود: «دشمن اسرائیلی به‌دنبال اقدام احتمالی برای ترور در خارج از کرانه باختری است، تا معادله جدیدی را ایجاد کند و بتواند به حملات در کرانه باختری با ترور پاسخ دهد. امری که بیانگر ناتوانی آن در انجام هرگونه اقدامی معادل عملیات استشهادی فلسطینی‌ها است».

این منبع تاکید کرد: «اما مقاومت به رژیم اشغالگر اجازه نخواهد داد که قواد درگیری در نوار غزه و خارج از آن را تغییر دهد و بعید است که بار دیگر به گزینه ترور رهبران مقاومت روی آورد. با توجه به معادله ایجاد شده از سوی ائتلاف مقاومت و تعهدات صادقانه آن برای محافظت از رزمندگان و فرماندهان آن‌ها، انتخاب این گزینه برای اشغالگران پیچیده خواهد بود».

این در حالی است که این روزها، رسانه‌های صهیونیستی اخبار و ضد و نقیضی از آغاز عملیات جدید ارتش این رژیم در خارج از کرانه باختری خبر می‌دهند.

«نیر دووری» خبرنگار کانال ۱۲ تلویزیونی رژیم صهیونیستی مدعی شد که رژیم موقت در آستانه انجام «فعالیت عملیاتی بزرگ» در خارج از فلسطین یا در نوار غزه است. اما در عین حال درباره عملیات نظامی گسترده در کرانه باختری اشغالی نیز صحبت می‌شود هرچند که برخی کارشناسان اعتقادی به مثمر ثمر بودن آن ندارند.

وبگاه صهیونیستی واللا نیز به نقل از یک منبع آگاه نظامی، روز گذشته اعلام کرد که ارتش این رژیم احتمالا یک عملیات نظامی گسترده در کرانه باختری انجام خواهد داد و  اکنون نیز ۲۰ گردان نظامی در کرانه باختری مستقر کرد، امری که بیانگر آماده شدن برای یک عملیات جنگی گسترده است.

در همین راستا نیز، «یوسی داگان» رئیس شورای شهرک‌های صهیونیستی در شمال کرانه باختری نیز از کابینه صهیوینستی خواست عملیات نظامی گسترده‌ای را علیه کرانه باختری آغاز کند. اکنون انتفاضه‌ای در کرانه باختری در آستانه شکل‌گیری است و از بدشانسی اسرائیل پاسخی مناسب به این مسئله نداده است.

زیاد النخاله دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز روز گذشته تاکید کرد که مقاومت فلسطین، به هیچ عنوان در مقابله با تجاوزات صهیونیستها، کوتاهی نخواهد کرد و تهدیدهای سران رژیم صهیونیستی هم ملت و مقاومت فلسطین را نخواهد ترساند./فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها