نتانیاهو: در مرز با اردن حصارکشی می‌کنیم

کد خبر: 1242568

نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز یکشنبه گفت که این رژیم در مرز با اردن نیز همانند مصر، حصار کشی می‌کند.

 نتانیاهو: در مرز با اردن حصارکشی می‌کنیم

«بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز یکشنبه گفت که این رژیم تصمیم دارد تا در مرز با اردن حصارکشی کند.

وی در پیامی در توییتر نوشت: «اسرائیل قصد دارد تا حصار مرزی با اردن ایجاد کند همانطور که در مرزهای جنوبی با مصر حصارکشی شده است».

نتانیاهو گفت که اسرائیل در جلوگیری از ورود بیش از یک میلیون نفر از قاره آفریقا به سرزمین‌های اشغالی موفق بوده است و در صورتی که این تعداد پناهنده به فلسطین اشغالی وارد می‌شدند، اسرائیل ویران می‌شد.

وی افزود: «اسرائیل به دنبال ایجاد حصار در مرزهای شرقی با اردن بوده تا از نفوذ از این مناطق نیز جلوگیری کند».

نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز یکشنبه، نشستی با وزیران کابینه درباره درگیری‌های اخیر میان مهاجران اریتره‌ای در تل‌آویو برگزار کرد.

نتانیاهو گفت که همه مهاجران غیرقانونی به صورت فوری اخراج خواهند شد. وی افزود: «رویدادهای روز گذشته تجاوز به خطوط قرمز بوده و اقدامات قاطعانه علیه آشوب طلبان از جمله اخراج فوری اتخاذ خواهد شد».

وی همچنین به سازمان‌های مربوطه دستور داد تا طرح‌هایی برای اخراج همه مهاجران غیرقانونی از سرزمین‌های اشغالی به صورت تدریجی ایجاد کنند. نتانیاهو مهاجران غیرقانونی از آفریقا را تهدیدی واقعی برای آینده این رژیم توصیف کرد.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که در حال حاضر 30 هزار پناهجو از کشورهای آفریقایی در سرزمین‌های اشغالی حضور دارند که حدود 17 هزار نفر از آنها را اریتره‌ای تشکیل می‌دهد./فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها