ترامپ برای محاکمه وارد دادگاه شد

کد خبر: 1247786

رییس‌جمهور پیشین آمریکا به‌منظور حضور در جلسه محاکمه به‌اتهام کلاه‌برداری تجاری هم اکنون وارد دادگاه شد.

ترامپ برای محاکمه وارد دادگاه شد

به نقل از خبرگزاری رویترز، دونالد ترامپ رییس جمهور پیشین آمریکا برای حضور در جلسه محاکمه به اتهام کلاه‌ برداری تجاری هم اکنون وارد دادگاه شد.

بر اساس اعلام این رسانه، رییس جمهور پیشین آمریکا برای شرکت در نخستین جلسه دادگاه خود برای رسیدگی به اتهام کلاه‌ برداری تجاری به دادگاهی در نیویورک رفته است.

شبکه تلویزیونی «سی اِن بی سی» در این باره چنین تیتر زد: ترامپ برای محاکمه کلاه‌ برداری ۲۵۰ میلیون دلاری وارد دادگاه نیویورک شد.

مطابق با این گزارش، دادگاه کلاهبرداری ۲۵۰ میلیون دلاری مدنی که می تواند منجر به ممنوعیت دائم دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا از تجارت در نیویورک شود، امروز اولین نشست خود را آغاز کرده است.

این محاکمه یک سال پس از آن صورت می گیرد که «لتیتیا جیمز» (Letitia James) دادستان کل نیویورک از ترامپ، شرکت وی، ۳ فرزند بزرگسالش و مقامات ارشد سازمان ترامپ شکایت کرد.

دادستان کل نیویورک تأکید کرد که متهمان ارزش املاک و مستغلات را میلیاردها دلار در سوابق تجاری اشتباه ارائه کرده اند تا شرایط وام و بیمه و مزایای مالیاتی بهتری به دست آورند.

دونالد ترامپ که به دنبال نامزدی جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ است، برای شروع محاکمه وارد دادگاه عالی منهتن در نیویورک شده است./مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها