دومین روز «طوفان الاقصی» | ادامه تعطیلی سراسری مدارس در فلسطین اشغالی | کشته شدن ۶۰۰ صهیونیست

کد خبر: 1248814

با تداوم درگیری بین شاخه نظامی حماس با نیروهای رژیم صهیونیستی، مدارس فلسطین اشغالی تا روز سه شنبه تعطیل شد.

دومین روز «طوفان الاقصی» | ادامه تعطیلی سراسری مدارس در فلسطین اشغالی | کشته شدن ۶۰۰ صهیونیست

با ادامه درگیری بین نیروهای مقاومت حماس و نیروهای رژیم صهیونیستی، مدارس واقع در فلسطین اشغالی تا روز سه شنبه تعطیل اعلام شد.

به نوشته روزنامه «یدیعوت آحارانوت» فرماندهی جبهه داخلی  (رژیم) اسرائیل روز یکشنبه اعلام کرد که مدارس در سراسر اسرائیل دستکم تا  سه شنبه تعطیل خواهند بود. مدارس در فلسطین اشغال از روز شنبه با شروع عملیات پیروزمندانه طوفان الاقصی  تعطیل شدند.

​ جنبش مقاومت اسلامی حماس، صبح روز شنبه اراضی اشغالی از جمله تل‌آویو، اشدود و عسقلان را با صدها موشک و راکت هدف حمله قرار داد. همزمان با این حمله، نیروهای حماس به شهرک‌های صهیونیستی اطراف نوار غزه نفوذ کردند و چند نظامی صهیونیست را اسیر کردند و مناطقی را تحت کنترل خود درآوردند.

در تحولی دیگر، شبکه «کان» یکشنبه گزارش داد که «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم اشغالگر در جلسه امنیتی کابینه بند جنگ را تصویب کرده است؛ او برای این تصمیم وزرای کابینه و مقامات امنیتی تل‌آویو را دور زده و بدون مشورت تصمیم به جنگ گرفته است.

نتانیاهو امروز با برگزاری جلسه‌ای با حضور «یوآو گالانت»، وزیر جنگ رژیم اشغالگر، رئیس ستاد ارتش و تعدادی از وزرا و افسران ارتش، وضعیت درگیری‌های میدانی را در مقر وزارت دفاع تل‌آویو ارزیابی کرد./فارس

کشته شدن ۶۰۰ صهیونیست و زخمی شدن بیش از ۲۰۰۰ تن در عملیات طوفان الاقصی

رسانه‌های عبری از افزایش آمار کشته شدگان صهیونیست در عملیات طوفان الاقصی به ۶۰۰ تن و افزایش زخمی شدگان به بیش از ۲۰۰۰ تن خبر دادند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری فلسطینی معا، رسانه‌های عبری اعلام کردند که در عملیات طوفان الاقصی تاکنون ۶۰۰ صهیونیست کشته و بیش از ۲۰۰۰ تن زخمی شده‌اند.

گردان‌های القسام، شاخه نظامی جنبش حماس از شنبه عملیات طوفان الاقصی را علیه رژیم صهیونیستی آغاز کرده‌اند و کنترل بخشی از شهرک‌های اطراف غزه را در دست گرفتند.

افزایش شمار شهدای حمله به غزه به ۳۷۰ و مجروحان به ۲۲۰۰

وزارت بهداشت غزه اعلام کرد که آمار شهدا و مجروحان حملات ددمنشانه رژیم صهیونیستی به غزه افزایش پیدا کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، وزارت بهداشت غزه اعلام کرد که آمار شهیدان و زخمی شدگان حملات ددمنشانه رژیم صهیونیستی به غزه افزایش پیدا کرده است.

بر اساس این گزارش، شمار شهیدان به ۳۷۰ فلسطینی و مجروحان به ۲۲۰۰ افزایش پیدا کرد.

بیست کودکان در میان شهیدان به چشم می خورد.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی منزلی را در منطقه العطاطره در شهرک بیت لاهیا شمال غزه بمباران کردند. همچنین خیابانی در یافا و منزلی در رفح بمباران شد.

این در حالی است که نبرد میان مبارزان فلسطینی و نظامیان صهیونیست در سه شهرک نشین همچنان ادامه دارد.

یک منبع وابسته به سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی اعلام کرد که رزمندگان در شهرک‌های کفار سعد، کفار عزه و سدیروت در حال جنگ با نظامیان اشغالگر هستند.

این منبع بیان کرد: حملات متوالی نظامیان رژیم صهیونیستی راه به جایی نبرده است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها