ادعای ارتش رژیم صهیونیستی درباره عملیات جدید

کد خبر: 1250044

ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای مدعی شد که برای اجرایی کردن «طیف گسترده‌ای» از برنامه‌های «عملیات تهاجمی» آماده می‌شود.

ادعای ارتش رژیم صهیونیستی درباره عملیات جدید

ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای مدعی شد که برای اجرایی کردن «طیف گسترده‌ای» از برنامه‌های «عملیات تهاجمی» آماده می‌شود.

ارتش رژیم صهیونیستی در ادامه جنایات جنگی خود در غزه در پی عملیات گسترده «طوفان‌ الاقصی» توسط جنبش حماس علیه این رژیم، امروز در بیانیه‌ای مدعی شد: نیروهای ارتش اسرائیل با اقدامات گسترده لجستیکی و تکمیل بسیج نیروهای ذخیره، آماده اجرایی کردن طیف گسترده‌ای از برنامه‌های عملیاتی تهاجمی می‌شوند که شامل حملات یکپارچه و هماهنگ از هوا، دریا و زمین است.

ارتش رژیم صهیونیستی در ادامه مدعی شد: در عین حال، نیروی زمینی و تقسیمات فناوری و لجستیکی در تلاشند نیروهای ارتش را برای گسترش نبرد آماده کنند.

جنبش حماس فلسطین در ۷ اکتبر (۱۵) مهر، عملیات غافلگیرانه گسترده‌ای را از نوار غزه موسوم به «طوفان الاقصی» علیه رژیم صهیونیستی آغاز کرد. رژیم صهیونیستی در پی این حمله،‌ وضعیت جنگی اعلام کرده و حملات متقابل علیه نوار غزه را انجام داد که ادامه دارد. این رژیم همچنین با مرتکب شدن جنایت جنگی، نوار غزه را با بیش از ۲ میلیون نفر جمعیت در محاصره انسانی قرار داده و آب، برق و گاز آن را قطع و ورود غذا و دارو به آن را ممنوع کرده است.

هم رژیم صهیونیستی و هم فلسطین تاکنون بیش از هزار کشته و هزاران مجروح را اعلام کرده‌اند.

ارتش رژیم صهیونیستی در حالی این ادعا را مطرح کرده است که «جهاد طه»، سخنگوی جنبش حماس در مصاحبه با ایسنا، درباره حمله زمینی احتمالی رژیم صهیونیستی گفت: ما معتقدیم هرگونه حمله زمینی تبعاتی را بر کل منطقه خواهد داشت و وضعیت سردرگمی که رژیم صهیونیستی دارد و حضور ده‌ها اسیر اعم از نظامیان و ژنرال‌های آن نزد مقاومت، هرگونه حمله زمینی را با خسارت‌های بیشتر و شکست مفتضحانه‌ای روبه رو خواهد کرد.

پیشتر نیز روز جمعه، «ابوعبیده» سخنگوی گردان‌های قسام با اشاره به عملیات‌های حماس علیه رژیم صهیونیستی گفته بود: از صبح امروز ۱۵۰ موشک به سمت عسقلان و ۵۰ موشک به سمت سدیروت و ده‌ها موشک به سمت فرودگاه بن گوریون شلیک کرده‌ایم.

در مجموع بیش از ۲۰۰ موشک به این سه نقطه شلیک کردیم و هنوز چیزهای زیادی در دست داریم. من به اشغالگران می‌گویم که مهاجرت در قاموس ما مگر از شهرهای اشغال شده ما وجود ندارد. چیزهای زیادی در ساعات آینده رو خواهیم کرد./ایسنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها