۲ پایگاه دیگر صهیونیست‌ها از لبنان هدف گرفته شد

کد خبر: 1251551

منابع رسانه‌ای بعد از ظهر امروز (یکشنبه) از هدف قرار گرفتن دو پایگاه دیگر ارتش رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.


۲ پایگاه دیگر صهیونیست‌ها از لبنان هدف گرفته شد

منابع رسانه‌ای در این باره اعلام کردند که از خاک لبنان چند موشک به سمت پایگاه ارتش رژیم صهیونیستی در شهرک «یفتاح» در مرز لبنان پرتاب شده است.

شبکه الجزیره در این باره اعلام کرد که در دور جدید حملات دو پایگاه «البیاض» و «المالکیه» رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان هدف قرار گرفته شد.

کانال ۱۲ عبری اعلام کرد، در دور تازه حملات، دو موشک ضد تانک و چندین راکت از سوی لبنان به کیبوتص یفتاح شلیک شد.

ساعاتی قبل نیز منابع خبری از حمله موشکی به پایگاه «رویسات العلم» ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه «تپه‌های کفرشوبا» خبر داده بودند.

در همین حال، حزب الله لبنان نیز از شهادت یکی از رزمندگان خود در حملات امروز رژیم صهیونیستی به مناطق مرزی این کشور خبر داد.

در بیانیه حزب‌الله در این باره آمده است: مقاومت اسلامی با افتخار در سوگ مجاهد رزمنده «جعفر عباس ایوب» (ذو الفقار) از شهرک «یونین» نشسته است. وی در حین عمل به وظیفه جهادی خود به شهادت رسید.

همزمان با عملیات طوفان الاقصی مقاومت فلسطین علیه رژیم صهیونیستی، مرزهای لبنان و سرزمین‌های اشغالی نیز طی روزهای اخیر شاهد تبادل آتش میان ارتش رژیم صهیونیستی و حزب‌الله لبنان بوده است.

رسانه‌های عبری در این باره گزارش داده‌اند که از زمان آغاز نبرد طوفان‌الاقصی و شلیک موشک از جنوب لبنان چند افسر و نظامی صهیونیست کشته شدند و نیروهای اشغالگر مجبور به تخلیه هزاران شهرک‌نشین از شمال فلسطین اشغالی شدند.

تعدادی از شهرک‌نشینان نیز به صورت خودخواسته شهرک‌ها را ترک کردند و بیشتر شهرک‌های شمال در حال حاضر خالی شده و فقط سربازان دشمن در آنجا مستقر هستند./ایرنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها