هشدار حماس درباره کشتار جدید در بیمارستان «الشفاء» غزه

کد خبر: 1252566

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) درباره کشتار جدید مردم غزه در بیمارستان «الشفاء» در ادامه جنایات ضد بشری رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا هشدار داد.

 هشدار حماس درباره کشتار جدید در بیمارستان «الشفاء» غزه

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) امروز جمعه بعد از اظهارات سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی درباره وقوع کشتار جدید در غزه هشدار داد.

حماس افزود: بیش از 40 هزار شهروند فلسطینی در بیمارستان «الشفاء» پناه گرفته‌اند، ما درباره کشتار جدید توسط رژیم صهیونیستی هشدار می دهیم و از رهبران جهان می خواهیم برای توقف نسل کشی اقدام کنند.

حماس در ادامه گفت: دروغ‌های سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی مقدمه‌ای برای کشتار جدید علیه فلسطینی‌ها است که بسیار وحشتناک‌تر از کشتار آنها در بیمارستان المعمدانی خواهد بود.

این جنبش در ادامه خاطر نشان کرد: ما قاطعانه اعلام می‌کنیم که داستان سرایی رژیم صهیونیستی در مورد استفاده از بیمارستان الشفاء برای اهداف نظامی یا حضور هر یک از رهبران حماس در آن کذب محض است.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی با انتشار تصاویری از بیمارستان الشفاء در غزه مدعی شد که در زیر این بیمارستان مقر فرماندهی مرکزی رهبران حماس قرار دارد.

بنابراین این رژیم جنایتکار هر لحظه ممکن است این بیمارستان را هم همانند دیگر بیمارستان‌های غزه به بهانه‌های پوچ و واهی بمباران کند و کشتار وحشیانه‌ دیگری را در این منطقه رقم بزند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها