شلیک موشک از جنوب لبنان به فلسطین اشغالی

کد خبر: 1252921

رسانه فلسطینی از شلیک یک فروند موشک از جنوب لبنان به سمت شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

شلیک موشک از جنوب لبنان به فلسطین اشغالی

در پی حملات راکتی از جنوب لبنان، صدای چندین انفجار مهیب از شهرکهای اسرائیلی واقع در شمال فلسطین شنیده شده است.

حملات راکتی از جنوب لبنان به شهرک‌های اسرائیلی

منابع خبری شامگاه امروز یکشنبه از به صدا درآمدن آژیرهای خطر در الجلیل و شماری از شهرکهای صهیونیستی واقع در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند

شبکه قدس گزارش داد که در پی حملات راکتی از جنوب لبنان، صدای چندین انفجار مهیب از شمال فلسطین شنیده شده است. شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی خبر داد که چهار فروند راکت از لبنان شلیک شد و دو راکت رهگیری نشده است.

پیش از این هم، جنبش حزب الله لبنان امروز خبر داد که ساعت ۱۲ و ۴۵ ظهر، مقر «السماقه» متعلق به نظامیان صهیونیستی را در مزارع شبعا هدف قرار داده است که در پی آن، چند نفر زخمی شدند.

به گزارش شبکه خبری المنار، حزب الله در ساعت ۱۵ و ۴۵ دقیقه امروز یکشنبه پس از رصد دقیق، یک گروه از نظامیان اسرائیلی را در منطقه «المالکیه» هدف قرار داد.

حزب الله تأکید کرد که با سلاح مناسب، نظامیان صهیونیست را هدف قرار داده است و در پی آن، چند نفر نیز زخمی شدند.

این جنبش پیش از این هم بارها مواضع نظامیان اسرائیلی را در شمال فلسطین اشغالی هدف حملات موشکی و خمپاره‌ای و توپخانه‌ای قرار داده است. کارشناسان می‌گویند که صهیونیستها به شدت از درگیری گسترده با حزب الله واهمه دارند.

به گفته وبگاه «دیفنس اکسپرس»، حزب الله با توجه به کمیت زرادخانه‌اش که می‌تواند به راحتی بر پدافند هوایی اسرائیل غلبه کند، معالات را بر هم می‌زند. نوع  همچنین کیفیت و تنوع پهپادها و موشک های بالستیک کوتاه برد حزب الله لبنان با حماس قابل قیاس نیست./فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها