ممانعت مقاومت از پیشروی نظامیان صهیونیست

کد خبر: 1253289

از ساعات صبح امروز با نیروهای دشمن صهیونیستی که قصد پیشروی در محورهای شمال نوار غزه را داشتند، مقابله کردیم.

ممانعت مقاومت از پیشروی نظامیان صهیونیست

یک منبع وابسته مقاومت در گفتگو ب العربی: از ساعات صبح امروز با نیروهای دشمن صهیونیستی که قصد پیشروی در محورهای شمال نوار غزه را داشتند، مقابله کردیم.

ارتش اشغالگر صهیونیست تجهیزات نظامی خود را در مناطق مرزی تقویت کرده و نیروهای مقاومت در مناطقی که صهیونیست‌ها قصد نفوذ به خاک غزه را دارند در حال نبرد هستند.

ارتش اشغالگر اسرائیل در تلاش‌ها برای پیشروی خود از پوشش آتش سنگین از هوا و زمین استفاده می‌کند.

 سرایا‌القدس: ارتش دشمن را در مرز غزه زمین‌گیر کردیم

سخنگوی شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی با اشاره به زمین‌گیر شدن ارتش صهیونیستی در مرز غزه تاکید کرد که دستان رزمندگان مقاومت روی ماشه است و به نظامیان دشمن می‌گوییم بروند برای مقامات خود تعریف کنند که در مرزهای غزه چه بر سرشان آمد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، «ابوحمزه» سخنگوی رسمی سرایا القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین شب گذشته اعلام کرد، نتایج نبرد راهبردی علیه دشمن صهیونیستی منجر به وقوع تحولات در همه سطوح و جهت‌ها به نفع مقاومت خواهد شد.

دستان رزمندگان مقاومت روی ماشه است

وی افزود، مقاومت فلسطین و در راس آن سرایاالقدس و گردان‌های عزالدین القسام (شاخه نظامی حماس) فصل‌های عزت و سربلندی را ادامه می‌دهند و در راه رسیدن به پیروزی دستاوردهای مستمری به ثبت می‌رسانند. مقاومت امروز با رزمندگان خود استوار ایستاده و دستان رزمندگان ما در میدان همچنان روی ماشه است. رزمندگان ما همراه با دیگر گروه‌های مقاومت به رشادت‌های میدانی خود ادامه می‌دهند و قاطعانه در برابر مانورهای زمینی ناامیدانه‌ای که رژیم اشغالگرانجام می‌دهد ایستادند.

ارتش دشمن را در مرز غزه زمین‌گیر کردیم

ابوحمزه با تاکید بر اینکه رزمندگان مقاومت، ارتش دشمن را در مرز غزه زمین‌گیر کردند گفت، دشمن برای سرپوش گذاشتن بر شکست خود تصاویر ساختگی از پیشروی به غزه منتشر می‌کند و به مانورهای رسانه‌ای دروغین روی آورده تا روحیه از دست رفته نیروهایش را ترمیم کند. به ارتش شکست‌خورده رژیم اشغالگر و لشکر موش‌های این رژیم که در تلاش برای ورود به غزه بودند می‌گوییم بروند و به «یوآو گالانت» وزیر جنگ و «هرتزی هالیوی» رئیس ستاد ارتش خود بگویند که در غرب بیت لاهیا، شرق خان یونس و بیت حانون چه اتفاقی برایشان افتاد و چگونه مانند احمق‌ها به کمین‌های مرگ و میدان‌های وحشت افتادند.

صحنه‌های نبرد به نفع مقاومت است

سخنگوی نظامی جهاد اسلامی در ادامه تاکید کرد، ما به نبرد خود ادامه می‌دهیم و ملت استوار و فداکار فلسطین نیز همراهمان هستند؛ ملتی که همچنان در راه آزادی با خون خود بالاترین معانی فداکاری را رقم می‌زنند. صحنه‌های نبرد در سطح راهبردی شاهد تغییر در همه سطوح و در همه جهات به نفع مقاومت و پروژه آزادسازی تمام فلسطین خواهد بود.

وی درباره پرونده اسرای صهیونیست که در دست مقاومت هستند گفت، شماری از این اسرا در بمباران‌های رژیم اشغالگر کشته شدند. این مرحله، مرحله مبارزه میدانی با دشمن صهیونیستی است و مقاومت اجازه نمی‌دهد دشمن از پرونده اسرا برای رسیدن به اهداف میدانی سوءاستفاده کند. با توجه به حملات وحشیانه و مستمر اشغالگران در نوار غزه، هر دقیقه که می‌گذرد جان اسرای صهونیست در خطر است.

ابوحمزه در پیغامی برای خانواده‌های اسرای صهیونیست اعلام کرد که مقامات شما جان فرزندانتان را به خطر می‌اندازند تا آنها را بکشند و از پرداخت هزینه برای آزادی آنها فرار کنند.

از سوی دیگر «محمد الهندی» معاون دبیرکل جنبش جهاد اسلامی در گفت‌وگو با المیادین اعلام کرد که همه گزینه‌ها برای رژیم صهیونیستی در نوار غزه دشوار است، به ویژه جنگ زمینی.

وی افزود، تعداد زیادی از نیروهای ذخیره ارتش صهیونیستی که این رژیم قصد داشت آنها را به جبهه غزه منتقل کند، در کرانه باختری مانده‌اند.

افکار عمومی جهان به نفع فلسطین تغییر کرده است

الهندی در ادامه با اشاره به حمایت ملت‌های جهان از فلسطین و تغییر افکار عمومی در غرب و آمریکا در رابطه با آنچه که در غزه می‌گذرد اظهار داشت، «جو بایدن» رئیس جمهوری ایالات متحده تلاش کرد تا کمپین انتخاباتی خود را از اسرائیل آغاز کند اما همه چیز برعکس شد؛ به ویژه اینکه در میان اسرایی که در دست مقاومت هستند، چند تبعه آمریکایی نیز وجود دارد.

این مقام جهاد اسلامی تصریح کرد، مواضع رسمی اروپا قابل اعتماد و استناد نیست و نقش اروپا در مسئله فلسطین حاشیه‌ای بوده و وابسته به موضع آمریکاست.

الهندی با انتقاد از مواضع سست حاکمان عربی در قبال جنایات رژیم اشغالگر در نوار غزه گفت که موضع رسمی عربی نتوانست حتی یک قطره آب وارد غزه کند. پایداری مردم غزه در این جنگ بی‌نظیر و افسانه‌ای است؛ چیزی که ما مشابه آن را در هیچ کجا و هیچ زمانی ندیده‌ایم.

معاون دبیر کل جنبش جهاد اسلامی در پایان با قدردانی از مواضع روسیه و چین که به مقاومت فلسطین بعد منطقه‌ای و بین‌المللی داده تاکید کرد، آنچه نتیجه نبرد امروز را رقم می‌زند پایدای ملت فلسطین و عملکرد میدانی مقاومت و تغییر افکار عمومی جهان است.

تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها