مقاومت عراق به وزیر خارجه آمریکا اخطار داد

کد خبر: 1254247

مقاومت عراق به وزیر خارجه آمریکا اخطار داد: بلینکن فردا به عراق بیاید، عملیات را به شکلی بی‌سابقه افزایش می‌دهیم/ سفارت تعطیل و از ورود آمریکایی‌ها ممانعت شود

مقاومت عراق به وزیر خارجه آمریکا اخطار داد

مسئول دفتر امنیتی در گردان‌های حزب‌الله عراق بامداد یکشنبه گفت که در صورت سفر وزیر خارجه آمریکا به این کشور، با تنش بی‌سابقه‌ای روبه‌رو خواهد شد.

 «ابو علی العسکری» مسئول دفتر امنیتی در گردان‌های حزب‌الله عراق بامداد یکشنبه با سفر «آنتونی بلینکن» وزیر خارجه آمریکا به این کشور شدیداً مخالفت کرد.

العسکری طی بیانیه‌ای گفت: «سفر بلینکن به عراق با استقبال روبه‌رو نخواهد شد و اگر بیاید با تنش بی‌سابقه‌ای با وی روبه‌رو خواهیم شد».

در این بیانیه آمده است: «مقاومت اسلامی در صورت تداوم تجاوزها [به نوار غزه]، در هفته‌های آینده برای پایان دادن و برهم زدن منافع آمریکا اقدام خواهد کرد».

وی با بیان اینکه خروج نظامیان آمریکایی از عراق اجتناب‌ناپذیر است، افزود: «ما به روش غیر صلح‌آمیز خودمان برای بستن سفارت آمریکا و جلوگیری از ورود افراد دارای تابعیت آمریکایی عمل می‌کنیم».

وزیر خارجه آمریکا که روز جمعه برای سومین بار از زمان آغاز جنگ نوار غزه به فلسطین اشغالی سفر کرد، اکنون به اردن رفته و قرار است در مقاصد بعدی،‌ به کرانه باختری، ترکیه و عراق سفر کند./ فارس

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها