حملات موشکی حزب‌الله به ۳ پایگاه نظامی ارتش رژیم صهیونیستی

کد خبر: 1254634

حزب الله لبنان در دو بیانیه جداگانه از هدف قرار دادن ۳ پایگاه نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

حملات موشکی حزب‌الله به ۳ پایگاه نظامی ارتش رژیم صهیونیستی

 حزب الله لبنان در دو بیانیه جداگانه از هدف قرار دادن ۳ پایگاه نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

به نقل از شبکه المیادین، حزب‌الله لبنان شامگاه دوشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که با استفاده از سلاح های مناسب، تجهیزات فنی موضع نظامی «الراهب» را هدف قرار داده و منهدم کرده است.

حزب‌الله در بیانیه‌ای دیگر از هدف قرار دادن دو پایگاه نظامی دیگر ارتش رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی خبر داد و افزود: مجاهدان مقاومت اسلامی لبنان ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه (به وقت محلی) دو پایگاه «المالکیه» و «جل الدیر» را با موشک هدف قرار دادند.

مقاومت اسلامی لبنان در بیانیه خود اعلام کرد که این حمله منجر به تلفات قطعی در ارتش رژیم صهیونیستی شده است.

حزب‌الله لبنان طی روزهای اخیر و در پی جنایات هولناک رژیم صهیونیستی در نوار غزه و به خاک و خون کشیدن شمار زیادی از فلسطینی‌ها در این شهر، مواضع نظامی این رژیم را در شمال سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داده است؛ موضوعی که سبب هراس صهیونیست‌های شهرک نشین در این مناطق شده است. ارتش رژیم صهیونیستی نیز طی روزهای گذشته مناطق مرزی لبنان را هدف حملات توپخانه‌ای قرار داده است.

تاکنون ده‌ها هزار صهیونیست از ترس حملات مقاومت از شهرک‌های مرزهای لبنان خارج شده‌اند.

به گزارش ایرنا، نیروهای مقاومت فلسطین روز شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات غافلگیر کننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع تل آویو آغاز کردند و رژیم صهیونیستی برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

حمایت غرب از رژیم اسرائیل به بهانه دفاع از خود، عملا چراغ سبز و مجوزی برای این رژیم در ادامه کشتار بی‌رحمانه کودکان و زنان فلسطینی بوده است./ایرنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها