مقتدی صدر، نتانیاهو را «فرعون زمان» خواند

کد خبر: 1254780

رهبر جریان صدر عراق امروز سه شنبه با انتشار توییتی درباره قوم بنی اسرائیل، نخست وزیر رژیم صهیونیستی را «فرعون زمان» خواند.

مقتدی صدر، نتانیاهو را «فرعون زمان» خواند

به گزارش سومریه نیوز، مقتدی صدر، رهبر جریان صدر عراق در این توییت به آیات قرآن کریم پیرامون قوم بنی اسرائیل پرداخت که در قرآن آمده‌ است، خداوند به بنی اسرائیل وعده داده‌ است که دو بار در زمین فساد خواهند کرد. در بار نخست که خراب شدن معبد اول است آن‌ها از آنجا رانده می‌شوند و به اسارت در می‌آیند. در بار دوم مانند بار نخست معبد آن‌ها خراب شده و از آنجا بیرون رانده می‌شوند.

وی در ادامه با اشاره به آیه «وَقُلْنَا مِنْ بَعْدِهِ لِبَنِی إِسْرَائِیلَ اسْکُنُوا الْأَرْضَ فَإِذَا جَاءَ وَعْدُ الْآخِرَةِ جِئْنَا بِکُمْ لَفِیفًا» (و پس از او به فرزندان اسرائیل گفتیم: «در این سرزمین ساکن شوید، پس چون وعده آخرت فرا رسد شما را همه با هم محشور می‌کنیم.») واژه سرزمین را فلسطین تفسیر کرد که شهرک‌نشینان با اخراج ساکنان اصلی فلسطین، دسته جمعی وارد آن شده‌اند و دو بار فساد می‌کنند یک بار در زمان پیامبر خود و یکبار هم در زمان حال و پس از دستیابی به برتری اقتصادی، نظامی و تروریستی است.

مقتدی صدر در ادامه خطاب به صهیونیست‌ها نوشت که خداوند به وعده خود عمل خواهد کرد و آنها گمان می‌کنند که برگزیده هستند در حالی که حقیرترین مردمان و اراذل و اوباش هستند.

رهبر جریان صدر در ادامه از خدا خواست از نتانیاهو، فرعون زمان و سربازان و ارتش او انتقام بگیرد.

ایسنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها