یاوه‌گویی جدید صهیونیست‌ها علیه تهران

کد خبر: 1260128

سخنگوی نظامی صهیونیست‌ها در اظهاراتی که بیانگر هراس از عملیات نیروهای ارتش یمن در تنگه باب المندب است، ادعاهای خود را علیه ایران و حزب الله لبنان تکرار کرد.

یاوه‌گویی جدید صهیونیست‌ها علیه تهران

سخنگوی نظامی صهیونیست‌ها در اظهاراتی که بیانگر هراس از عملیات نیروهای ارتش یمن در تنگه باب المندب است، ادعاهای خود را علیه ایران و حزب الله لبنان تکرار کرد.

به نقل از الجزیره، «دانیل هاگاری» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی طی سخنانی در واکنش به عملیات نیروهای ارتش یمن در تنگه باب المندب علیه دو کشتی اسرائیلی گفت: اقدامات غیرقانونی حوثی‌ها بیانگر حجم تهدیدی است که ایران برای ما و جامعه جهانی ایجاد کرده است.

وی در ادامه به تحولات تجاوز به غزه پرداخت و بدون اشاره به تلفات و خسارت‌های سنگین صهیونیست‌ها در محورهای مختلف جنگ گفت: به عملیات برای نابودی حماس ادامه می‌دهیم و ارتش در حال بمباران و حمله به اهداف مورد نظر در نوار غزه است.

هاگاری به حملات حزب الله به مناطق شمالی فلسطین هم اشاره کرد و افزود: یک شنبه شب سه سرباز ما در حمله خمپاره‌ای از جنوب لبنان زخمی شدند و ارتش محل حمله را هدف قرار داد. اگر حزب الله به فکر ورود به جنگ غزه باشد، این اقدام پیامدهای بزرگی برای این گروه و کل لبنان خواهد داشت.

این مقام صهیونیست در بخش دیگری از سخنانش گفت: ۱۲۰ گروگان از جمله ۲۰ زن همچنان نزد حماس در اسارت هستند.

وی مدعی شد: ما باید اطمینان حاصل کنیم که کمک‌های بین المللی ارسالی به نوار غزه به دست غیرنظامیان می‌رسد نه گروه‌های مسلح./مهر

 ادعای تاییدنشده رسانه عبری درباره حمله به یک کشتی اسرائیلی دیگر در نزدیکی یمن

یک رسانه عبری زبان ادعا کرد، چهارمین کشتی اسرائیلی نیز طی هفته جاری در آب‌های نزدیک یمن مورد تهاجم قرار گرفته است.

به گزارش گروه عبری خبرگزاری تسنیم، یک رسانه عبری زبان امروز دوشنبه ادعا کرد، یک کشتی باری در منطقه خلیج باب المندب در ورودی دریای سرخ مورد حمله قرار گرفته است.

پایگاه عبری زبان سروجیم در این رابطه مدعی شد، این کشتی باری وقتی از نزدیکی یمن عبور می‌کرد مورد حمله مسلحانه قرار گرفته است.

به زعم این رسانه عبری صدای انفجارهایی در منطقه جنوب شرقی یمن شنیده شد، اما آسیبی به این کشتی نرسیده و موفق شد به سرعت از محل دور شود.

به ادعای سروجیم، تحقیقات در رابطه با این حادثه در حال انجام است.

لازم به ذکر است دیگر رسانه های عبری زبان و نیز منابع یمنی این خبر را تایید نکردند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها