شنیده شدن صدای انفجار در اطراف دمشق

کد خبر: 1261349

منابع سوری خبر دادند که صدای انفجار از اطراف دمشق شنیده شده و پدافند هوایی این کشور با اهداف متخاصم در آسمان این شهر مقابله کرده است.

 شنیده شدن صدای انفجار در اطراف دمشق

منابع خبری از شنیده شدن صدای چند انفجار در اطراف شهر دمشق خبر دادند که ظاهرا ناشی از حمله هوایی است.

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) ضمن تأیید شنیده شدن صدای انفجار از اطراف دمشق، خبر داد که پدافند هوایی این کشور با اهداف متخاصم در آسمان دمشق و اطراف آن مقابله کرده است.

شبکه الاخباریه سوریه نیز خبر داد که این حملات، تجاوز دشمن اسرائیلی است. برخی از منابع اما گفتند که در جریان این حملات، منطقه زینبیه هدف قرار گرفته است، ولی منابع رسمی هنوز این مسئله را تأیید نکرده‌اند.

رسانه‌های عربی بیست و چهارم آبان ماه گذشته از تداوم حملات تجاوزکارانه رژیم تروریست صهیونیستی به خاک سوریه و لبنان در مناطق نزدیک به مرز فلسطین اشغالی خبر دادند؛ به نحوی که توپخانه اشغالگران، ریف غربی درعا را با ۳ گلوله هدف قرار داد که خسارات مادی وارد آمد.

شبکه «بلومبرگ» پیش از این به نقل از منابع مطلع گزارش داده بود که حملات هوایی رژیم موقت صهیونیستی به گروه‌های مقاومت در سوریه، در حال افزایش است.

این منابع آگاه به بلومبرگ گفتند که ارتش رژیم صهیونیستی مدتی است که پیش از انجام حمله به خاک سوریه، مقامات روسیه را در جریان قرار نمی‌دهد.

در این گزارش آمده است: «اسرائیل حملات خود را به گروه‌های حامی ایران در سوریه که به مرزهای اسرائیل نزدیک‌تر شده‌اند، تشدید کرده است. تشدید تنش‌ها با تغییر مهمی در سیاست اسرائیل همراه شده و آنها دیگر همیشه قبل از حملات به خاک سوریه، به روسیه هشدار نمی‌دهند».

این شبکه آمریکایی به نقل از منابع خود توضیح داد که چنین اقداماتی توسط رژیم صهیونیستی، ظاهراً روابط مسکو-تل‌آویو را که هم‌اکنون نیز دچار تیرگی شده، مخدوش‌تر کرده است./فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها