تل‌آویو: گوترش حامی حماس است

کد خبر: 1261499

سخنگوی کابینه رژیم صهیونیستی اذعان کرد که صهیونیست‌های ساکن مناطق شمالی از ترس حزب‌الله به مناطق دیگری رفتند.

تل‌آویو: گوترش حامی حماس است

آویر جندلمان، سخنگوی کابینه رژیم صهیونیستی در اظهاراتی گفت که بیش از ۲۵۰ هزار صهیونیست ساکن الجلیل و مناطق شمالی سرزمین‌های اشغالی به دلیل تهدیدات حزب‌الله به مناطق دیگری منتقل شدند.

مرز بین لبنان و فلسطین اشغالی از زمان آغاز تشدید تنش‌ها در نوار غزه در هفت اکتبر شاهد افزایش تنش بوده‌ است، به طوریکه حزب‌الله و ارتش اشغالگر حملات فرامرزی را همزمان با عملیات نظامی اشغالگران در نوار غزه گسترش داده‌اند.

به نقل از الجزیره، وی تاکید کرد که بار دیگر از طریق واسطه‌ها درخواست دادیم که صلیب سرخ بتواند با اسرای صهیونیستی موجود در نوار غزه دیدار کند.

این مقام صهیونیست مدعی شد: هیچ محدودیتی برای ورود کمک‌های انسانی به نوار غزه وضع نکردیم!

سخنگوی کابینه رژیم صهیونیستی همچنین گفت که تصمیمات آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل نشان می‌دهد که وی حامی جنبش حماس است.

به گزارش ایسنا، «آنتونیو گوترش»، دبیرکل سازمان ملل متحد روز گذشته (یکشنبه) و در نشست دوحه گفت که به تلاش‌های خود برای برقراری آتش‌بس در غزه ادامه خواهد داد.

گوترش اواخر هفته گذشته با استناد به ماده ۹۹ منشور سازمان ملل، از شورای امنیت خواست تا در مورد جنگ غزه اقداماتی انجام دهد. این اقدام کم‌سابقه در حالی صورت می‌گیرد که شورای امنیت هنوز قطعنامه‌ای مبنی بر آتش‌بس میان رژیم صهیونیستی و مقاومت فلسطین تصویب نکرده است./ایسنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها