حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به شهروندان غزه

کد خبر: 1262457

ارتش رژیم صهیونیستی با استفاده از پهپاد گروهی از شهروندان فلسطینی را نزدیک میدان ابوشرخ در شمال غزه هدف قرار داد.

حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به شهروندان غزه

ارتش رژیم صهیونیستی با استفاده از پهپاد گروهی از شهروندان فلسطینی را نزدیک میدان ابوشرخ در شمال غزه هدف قرار داد.

به نقل از المیادین، حمله‌های ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه و هدف قراردادن شهروندان فلسطینی ساکن این باریکه هم‌چنان ادامه دارد.

ارتش رژیم صهیونیستی با انجام یک حمله پهپادی شماری از اهالی غزه را نزدیک میدان «ابوشرخ» واقع در شمال نوار غزه هدف قرار داد.

در نتیجه بمباران یک خانه مسکونی در شهرک «المناره» شهر خان‌یونس در جنوب نوار غزه نیز ۵ فلسطینی به شهادت رسیدند و ده‌ها نفر دیگر نیز زخمی شدند.

علاوه بر این بمباران اطراف بیمارستان «المعمدانی» غزه را هم‌چنان هدف قرار می‌دهد. منطقه «معن» در شرق خان‌یونس و چندین محله مسکونی در غرب غزه نیز از سوی ارتش رژیم صهیونیستی بمباران شد.

در نتیجه بمباران ۲ خانه مسکونی در شهرک «امل» در غرب شهر خان‌یونس نیز ۲۰ فلسطینی زخمی شدند که بیش‌تر آنان را زنان و کودکان تشکیل می‌دهند.

علاوه بر این توپخانه و نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی شهرک‌های «شجاعیه» و «زیتون» در شرق نوار غزه را هدف قرار داد.

یک نیروی اورژانس غزه نیز بر اثر شدت جراحات وارده به وی در جریان بمباران چند روز پیش یکی از منطقه‌های غزه، در بیمارستان شفا به شهادت رسید.

منابع پزشکی غزه اعلام کردند که در ساعت‌های گذشته ۲۰ شهید به بیمارستان ناصر در خان‌یونس منتقل شده‌اند.

خبرنگار الجزیره گزارش داد که برای سومین روز پیاپی ارتباطات و اینترنت نوار غزه قطع است؛ این مدت قطعی ارتباطات و اینترنت از آغاز جنگ تاکنون، بیشترین زمان قطع پیاپی این خدمات به شمار می‌آید./مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها