بن‌گویر: باید هر روز ۱ اسیر فلسطینی را اعدام کنیم

کد خبر: 1262831

وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی:باید به ازای هر روز که گروگان‌های اسرائیلی در غزه بمانند و آزاد نشوند، یکی از اسرای فلسطینی اعدام شود.

بن‌گویر: باید هر روز ۱ اسیر فلسطینی را اعدام کنیم

وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در سخنانی اعلام کرد به ازای هر روز ماندن اسیران صهیونیست در غزه، باید یک اسیر شاخص حماس در زندان‌های رژیم صهیونیستی اعدام شود!

به نقل از الجزیره، ایتمار بن گویر وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در سخنانی اعلام کرد: به ازای هر روز ماندن اسیران صهیونیست در نزد حماس، باید یکی از اسیران شاخص این جنبش در زندان‌های رژیم صهیونیستی اعدام شود!

بن گویر مدعی شد: دستان ما در برخورد با خرابکاران حماس می‌لرزد. ما باید به ازای هر روز اسارت اسیرانمان نزد آن‌ها، یکی از اسیران آن‌ها نزد خود را می‌کشتیم.

وزیر تندرو کابینه رژیم صهیونیستی در ادامه تاکید کرد: ما خواهان بازگشت اسیران به خانه‌های خود در سریع‌ترین زمان ممکن هستیم.

بن گویر افزود: اگر می‌خواهیم که حماس را از بین ببریم و برنده جنگ باشیم، نباید سوخت، پول و کالا وارد نوار غزه شود.

وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی ادامه داد: باید از سخن‌گفتن به زبان امضای توافق تبادل دست بکشیم و تنها به زبان تعیین سرنوشت در جنگ سخن بگوییم.

از سوی دیگر سخنگوی کابینه رژیم صهیونیستی بدون اشاره به شکست‌های پیاپی ارتش رژیم صهیونیستی در حمله به غزه و تلفات بالای این رژیم مدعی شد: حماس از بین خواهد رفت. این تنها راه صلح و امنیت غزه است.

وی در ادامه با تکرار اختلافات موجود میان واشنگتن و تل‌آویو درباره غزه گفت: تفاوتی میان حماس و تشکیلات خودگردان وجود ندارد و این تشکیلات برای اداره غزه مناسب نیست./مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها